با وجود اریک ماکسیم چوپوموتینگ و عملکرد خوبش در این فصل، بعید است بایرن مونیخ به سراغ جذب یک مهاجم دیگر برود

اریک ماکسیم چوپوموتینگ در این فصل که در غیاب روبرت لواندوفسکی فرصت بازی در بایرن مونیخ را به دست آورد، عملکرد بسیار خوبی داشته و رضایت سران باشگاه را به خود جلب کرده است.

طرفداری | با این حال در روز‌های گذشته گمانه زنی‌هایی در مورد تمدید قرارداد او با بایرن مونیخ به وجود آمده بود. گفته می‌شد که او خواهان افزایش حقوقش است و بر خلاف قانون بایرن برای بازیکنانی که سن بالا‌تری دارند، بیش‌تر از یک سال می‌خواهد قراردادش تمدید شود.

اکنون به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای، بایرن مونیخ در حال برنامه ریزی با اریک ماکسیم چوپوموتینگ برای پست مهاجم نوک است. آن هم نه تنها برای این فصل، بلکه در فصل آینده نیز قصد دارند از این بازیکن کامرونی در نوک خط حمله خود استفاده کنند. به همین خاطر بعید است که بایرن مهاجم نوک جدیدی را به خدمت بگیرد و باواریایی‌ها مصمم به تمدید قرارداد چوپوموتینگ که در پایان فصل به اتمام می‌رسد، هستند.

درآمد چوپوموتینگ در قرارداد جدیدیش می‌تواند همراه با پاداش‌ها به بیش از 10 میلیون یورو (ناخالص) در سال برسد. همچنین چوپوموتینگ مشکلی با تمدید قرارداد یک ساله ندارد. از سوی دیگر، بازیکنانی مانند دوشان ولاهوویچ و مارکوس تورام برای بایرن اصلا مطرح نیستند.

بیش‌تر بخوانید:

  • بایرن مونیخ از جذب هری کین در تابستان آینده ناامید شده است
  • اختلاف نظر بایرن مونیخ و اریک ماکسیم چوپوموتینگ بر سر تمدید قرارداد

در مورد هری کین نیز در ادامه گزارش پلتنبرگ، سران بایرن نسبت به وقوع این انتقال بدبین هستند زیرا اعتقاد دارند که او در مسیر تمدید قرارداد با تاتنهام قرار دارد. علاوه بر این، از نظر مالی نیز این انتقال برای بایرن مقرون به صرفه نیست. بایرن تلاشش را همچنان در این رابطه می‌کند اما احتمال وقوع چنین انتقالی در حال حاضر، کم است. همچنین گفتنی است چوپوموتینگ در این فصل در تمامی رقابت‌ها برای بایرن آمار 3 پاس گل و 12 گل را از خود در 18 بازی ثبت کرده است.