سرمربی قرمزها کسب ۳ امتیاز را نسبت به هر چیز دیگری در اولویت قرار داده است. 

یورگن کلوپ از برد ۱-۰ لیورپول مقابل وست هم رضایت کامل دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، لیورپول با این پیروزی، فشارها بر روی منچسترسیتی در کورس قهرمانی لیگ برتر را افزایش داد و حالا با آرامش شهرآورد روز یکشنبه منچستر را دنبال خواهد کرد. کلوپ در مصاحبه خود گفته است:

می‌پرسید آیا این بازی را در پایان فصل به عنوان یکی از مهم‌ترین مسابقات‌مان به یاد خواهیم آورد؟ نمی‌دانم. ما می‌دانستیم که وست هم در زمینه‌های متعددی خوب کار می‌کند. در نیمه اول، جلوی این حرکات‌شان را گرفتیم ولی در نیمه دوم بازی دو طرفه‌تر بود. آن‌ها می‌دانستند که باید بازی مستقیم را در دستور کار قرار دهند و ما هم در جمع کردن توپ‌های دوم چندان خوب عمل نکردیم ولی باید کار را به سر انجام می‌رساندیم و من از این که همین طور شد، رضایت دارم.

وقتی انسجام خوبی نداشته باشید، باید متعصبانه دفاع کنید و این همان کاری است که ما انجام دادیم. در برخی لحظات خوش شانس بودیم ولی در این تعداد بازی پیاپی، نمی‌توان بدون کمک شانس در برخی صحنه‌ها برنده شد. بنابراین از نتیجه به دست آمده رضایت کامل دارم. می‌دانم که می‌توانیم خیلی بهتر از این‌ها کار کنیم ولی در این بازی، کارمان را مقابل حریفی قدرتمند پیش بردیم. حضور آن‌ها در رتبه‌های بالایی جدول و تلاش‌شان برای راهیابی به مسابقات اروپایی بی دلیل نیست. 

خیلی‌ها عملکرد انفرادی ممتازی داشتند و سادیو مانه هم یکی از آن‌ها بود. دفاع کردن مقابل او خیلی سخت است ولی در کل آنقدری که می‌توانستیم، فرصت نساختیم. 

شهرآورد منچستر؟ البته که برای‌مان جالب است ولی تاثیری روی آن نداریم. ما باید در بازی‌های خودمان برنده شویم؛ در بازی‌هایی که خودمان حاضر نباشیم، کاری از دست‌مان ساخته نیست. فکر ما تنها معطوف به کسب پیروزی در بازی‌های خودمان است.