علی دایی امروز 54 ساله شد

علی دایی، معروف ترین و معتبر ترین چهره فوتبال ایران در جهان، در شناسنامه متولد اول فروردین 1348 است اما واقعیت این است که او در روز 14 بهمن به دنیا آمده است.

به گزارش طرفداری، رکوردهای علی دایی، توان بالایش در بروز استعدادها و گلهای فراوانی که برای تیم ملی ایران به ثمر رسانده از او یک مهره نخبه و غیر قابل تکرار در تاریخ فوتبال ایران ساخته است.

علی دایی 54 ساله شد اما گویا بیشتر از این سن برای فوتبال ایران شهرت و اعتبار به بار آورده است. دایی 54 ساله است اما افتخاراتی که برای فوتبال ایران خلق کرده به جز 54 سال عمرش حتی 50 سال قبل از تولدش را هم تحت تاثیر خود قرار داده است.

علی دایی بیشتر از همه مردانی که در تاریخ برای ورزش ایران افتخار آفریدند در قالب آفرینش ترانه های خوب ایرج جنتی عطایی می گنجد، او ابرمرد، بزرگ موندنی و طلایه دار نور در ورزش ایران بوده است.

تولد علی دایی را به او، خانواده اش و جامعه فوتبال ایران تبریک می گوییم و از خدای بزرگ می خواهیم همواره به او که همیشه برای مردمش کوشیده و غم مردم را خورده است، تندرستی عطا کند.

همین روزها که در خوی زلزله آمده است، او یکی از مهم ترین مردانی است که صادقانه و با تمام توان برای مردم وطنش تلاش می کند.