به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف چلسی رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این بازی در ورزشگاه خانگی دورتموند برگزار شد و جو باورنکردنی این ورزشگاه باعث شد که شرایط تا حد زیادی به سود دورتموند شود. با این حال چلسی فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت که نتوانست از آن‌ها استفاده کند و این کریم آدیمی بود که روی ضدحمله دروازه این تیم را باز کرد. 
ترزیچ پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «این که به عنوان تیم برنده از زمین بیرون بیایید عالی است. کمی شانس هم در این نتیجه دخیل بود و البته باید از نمایش استثنایی دروازه‌بان تشکر کنیم، اما نیازی نیست که به خاطر بردن چلسی در خانه در مرحله یک هشتم از کسی عذرخواهی کنم.»

1802349

سرمربی دورتموند با اشاره به فرصت‌های چلسی برای گلزنی اظهار داشت: «ما خوب از دروازه دفاع کردیم، اما کاری کردیم که رسیدن به یک سوم دفاعی‌مان برای آن‌ها آسان باشد. کیفیت چلسی در خط حمله باورنکردنی است، اما گرگور کوبل هم بسیار خوب کار کرد و ما می‌دانیم که می‌توانیم در بازی‌های سخت و نزدیک روی او حساب کنیم.»
او با تمجید از نمایش تیمش در این دیدار اضافه کرد: «ما واقعاً امشب نیاز داشتیم که مالکیت توپ را در بازه‌های زمانی طولانی‌تری در اختیار داشته باشیم، اما در نهایت بارها در خط میانی توپ را پس گرفتیم. اتفاقات خوب بسیار زیادی در این بازی رخ داد که بهترین آن نتیجه‌ای بود که کسب کردیم. به خوبی می‌دانیم که بازی برابر چلسی آسان نیست و ما امشب گام مهمی برداشتیم.»