به گزارش "ورزش سه"، بنفش‌ها که فردای دیدار برابر پرسپولیس برگزاری یک دیدار درون تیمی در ورزشگاه آزادی و سپس رفتن به استخر و گرفتن ماساژ در ورزشگاه پاس قوامین را در دستور کار داشتند، روز چهارشنبه را با نظر کادر فنی به استراحت پرداختند.

هواداری‌ها روز پنج شنبه نخستین تمرین خود را پس از پیروزی مقابل پرسپولیس در سالن وزنه مجموعه ورزشی خیریه عمل برگزار کردند و آدینه خود را نیز با تمرین سنگین، شاداب و تاکتیکی در مجموعه ورزشی هما پشت سر گذاشتند.

شاگردان ساکت الهامی اگر چه برای نخستین بار در تاریخ هوادار در جمع شانزده تیم جام حذفی قرار گرفته اند اما خوب می‌دانند آرزوی آن‌ها در جام شگفتی‌ها زیر سایه سنگین خاطرات شیرین سرمربی پرافتخارشان در این رقابت‌ها قرار می‌گیرد.

الهامی پس از قهرمانی با تراکتور و نساجی، حالا در پی ادامه این روند در جام حذفی با هوادار است تا بار دیگر شگفتی‌ساز شود. هواداری‌ها پس از قرار گرفتن در رتبه هشتم لیگ حالا به صعود در جام حذفی می‌اندیشند.

هوادار روز دوشنبه از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه پاس قوامین تهران و برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، پذیرای مس رفسنجانی خواهد بود که درست در همسایگی‌اش در جدول رده بندی قرار دارد. جالب اینکه هوادار و مس رفسنجان هفته آینده نیز در لیگ برتر و در همین ورزشگاه باید به مصاف یک دیگر بروند.

1802655
1802656
1802657