بهناز میرمطهریان خبرنگار ایران ورزشی در این روزنامه گزارشی از جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در مشهد نوشته و ادعا کرده براتی و ماجدی با یکدیگر درگیر شدند

گفته می شود در جلسه هیات رییسه فوتبال در مشهد بین میرشاد ماجدی و احمدرضا براتی درگیری به وجود آمده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه ایران ورزشی، جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه به دعوت از هیأت فوتبال استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد. جلسه‌ای با حضور هر 8 عضو هیأت رئیسه که همین موضوع هم به‌دلیل حضور مهرداد سراجی و شهره موسوی جالب بود چرا که به نظر می‌رسید مهرداد سراجی بعد از کنار رفتن از سمت مدیرعامل باشگاه سایپا، در جلسات هیأت رئیسه حاضر نشود اما او در این جلسه حاضر شد تا کنار رفتنش از هیأت رئیسه به بعد از تشکیل مجمع و انتخاب جایگزین موکول شود. شهره موسوی هم با وجود همه صحبت‌هایی که درباره تخلفات غیرفوتبالی‌اش به گوش می‌رسد با حضور در این جلسه نشان داد که عضویتش در هیأت رئیسه همچنان ادامه دارد.

جلسه هیأت رئیسه که از پنجشنبه  شب شروع شده بود تا 3:30 بامداد طول کشید و همه مشتاق بودند که بدانند خروجی این جلسه طولانی مدت چه بوده؟ و دلیل اینکه تا این اندازه جلسه طولانی شده چه بوده است؟

احسان اصولی، سخنگوی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در توضیح درباره موارد مطرح شده در این جلسه تنها به توضیحات کلی مبنی بر حمایت از اسکوچیچ، تلاش برای برگزاری بازی تدارکاتی، تصویب نهایی قرارداد وحید شمسایی و کادر فنی تیم ملی فوتسال و پیش‌بینی درباره فضای مجمع و عزل دائم عزیزی‌خادم پرداخت. بدیهیاتی که احتمالاً طرح آنها در جلسه هیأت رئیسه گرهی ایجاد نمی‌کند که جلسه را طولانی کند.

او حتی درباره سایر مسائل مهمی که در این جلسه درباره‌اش صحبت شده، به یک اشاره گذرا اکتفا کرد و گفت:

دستورات و مباحث مختلفی را در دستور کار داشتیم و مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت. مثل قراردادهای سرمربی تیم‌های ملی که بعضی از آنها هنوز نهایی نشده بود و نیاز داشت که در هیأت رئیسه با هم مشورت کنیم و به تصمیم برسیم. در خصوص زمان مجمع فدراسیون با توجه به الزام اساسنامه جهت اعلام تاریخ مجمع که باید ۷۰ روز قبل از مجمع باشد، با توجه به ملاحظات آخر سال و ماه مبارک رمضان و مواردی از این دست، در این خصوص تصمیم‌گیری‌هایی انجام شد. در خصوص برخی پیشنهادات حامیان مالی و حامیان تیم ملی در حوزه لباس رسمی مباحثی مطرح شد و در یک فضای دوستانه جلسه خاتمه پیدا کرد.

اصولی نگفت اما در این جلسه نیت اعضای هیأت رئیسه تعویق تاریخ مجمع تا اواخر تابستان بود. با توجه به اینکه تعویق مجمع تا زمانی بعد از تیرماه غیرقانونی است، فعلاً تاریخ اواخر خرداد برای مجمع در نظر گرفته شده است و شاید مجمع فدراسیون فوتبال برای تصمیم‌گیری درباره عزل عزیزی‌خادم با حدود یک ماه تأخیر برگزار شود.

آنچه در جلسه روز پنجشنبه فدراسیون فوتبال رخ داد اما ورای این بحث‌ها بود که شاید به شکاف دیگری در میان اعضا تبدیل شود. میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال در این جلسه، تصمیم خود برای انتخاب منصور قنبرزاده به‌عنوان مشاور عالی‌اش را با اعضای هیأت رئیسه در میان گذاشت. سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در زمان عزیزی‌خادم که به‌دلیل برخی اختلاف‌نظرها کنار رفت و حالا ماجدی احساس می‌کند، حضورش می‌تواند به او در اداره فدراسیون فوتبال کمک کند.

این موضوع اما با مخالفت جدی احمدرضا براتی همراه بود. براتی که خاطره خوبی از حضور مشاوران در فدراسیون فوتبال نداشته، با این تصمیم به‌شدت مخالفت می‌کند و گویا همین موضوع به درگیری لفظی ماجدی با براتی بر سر قنبرزاده منجر شده است.

البته که اختلاف نظر و بیان آن در جلسات هیأت رئیسه‌ای چون هیأت رئیسه‌ فدراسیون فوتبال، نشان از پویایی اعضا دارد اما با علم به اینکه تحرکاتی از سوی برخی اعضای هیأت رئیسه برای رسیدن به ریاست صورت می‌گیرد، این دعواها در جلسه هیأت رئیسه قابل تأمل است.

مجمع با تأخیر برگزار می‌شود؟

در این جلسه نیت اعضای هیأت رئیسه تعویق تاریخ مجمع تا اواخر تابستان بود. با توجه به اینکه تعویق مجمع تا زمانی بعد از تیرماه غیرقانونی است، فعلاً تاریخ اواخر خرداد برای مجمع در نظر گرفته شده است و شاید مجمع فدراسیون فوتبال برای تصمیم‌گیری درباره عزل عزیزی‌خادم با حدود یک ماه تأخیر برگزار شود. این موضوع در جلسه مورد بررسی قرار گرفته است اما هنوز تصمیم نهایی درباره‌ آن به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.