به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا از امروز چهارشنبه در گروه B در حالی آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال جوانان ایران از ساعت ۱۷:۳۰ مقابل قطر در ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان قرار می‌گیرد.

ملی‌پوشان جوان ایران پس از هشت ماه اردو بالاخره به روز موعود رسیدند تا توانایی خود را به رخ بکشند، نسل جوانی که پس از انجام بازی‌های تدارکاتی مقابل بلاروس، عمان و اردن به ازبکستان رفته است تا رویایی بزرگ را دنبال کند.

1807059

در این بین، صمد مرفاوی پس از افت و خیزهای زیادی که در دوران مربی‌گری باشگاهی داشت، سکان هدایت جوانان فوتبال ایران را بر عهده گرفت تا بتواند نسلی طلایی را پیدا کند و خودش هم با نتایجی که این تیم می‌گیرد بار دیگر به جرگه مربیان مطرح فوتبال کشور برگردد‌. مرفاوی با نتایح خوبی که در دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا گرفت نشان داد همچنان می‌تواند در شناسایی بازیکنان مستعد حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.

جسارت، شجاعت و جنگندگی جوانان فوتبال ایران صفاتی است که در چند ماه اخیر با هدایت مرفاوی بیش از پیش شده است، اما بر هیچ‌کس پوشیده نیست فوتبال چیزی جز نتیجه را در ذهن خودش نگه نمی‌دارد تا حالا تمام چشم‌ها به ساق پای یوزهای جوان باشد؛ اما نگاه مرفاوی کمی دقیق‌تر و نافذتر!

1807060