به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی به عنوان یکی از تیم‌های دسته اولی توانسته در جمع هشت تیم برتر جام حذفی حاضر شود و اکنون نیز در تقابلی جالب توجه باید برابر استقلال و ساپینتو قرار گیرند.

ایمان رزاقی راد مهاجم اسبق پاس و ابومسلم که اکنون در دوران مربیگری‌اش در پارس جم به دنبال صعود دوباره با این تیم به لیگ برتر است، درباره تقابل با استقلال در جام حذفی گفت: اول از همه باید بگویم که از حضور بین هشت تیم برتر خوشحالیم و هواداران جم خیلی دوست داشتند پس از سه سال یک تیم لیگ برتری به شهر جم بیاید. خداراشکر به استقلال برخورد کردیم.

او ادامه داد: بازی سختی داریم تیم استقلال مدعی عنوان قهرمانی در لیگ برتر است ولی ما هم دنبال این هستیم که مقابل هواداران مان یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم و به امید خدا که بتوانم در آن بازی هم نتیجه بگیریم.

رزاقی راد با اشاره به شرایط جدول در لیگ دسته اول و شانس صعود این تیم گفت: ما امیدواریم که در لیگ یک در کورس صعود باقی بمانیم. هدف اصلی‌مان صعود به لیگ برتر است و هفت تیم شانس صعود داریم. این هفته در خانه بازی داشتیم که به تساوی رسیدیم هرچند باید برنده می‌شدیم و به همین دلیل از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنیم و تلاش داریم تا روز آخر در کورس بمانیم.

سرمربی پارس جنوبی درخصوص خاطرات رویارویی خودش با تیم استقلال گفت: من در ورزشگاه آزادی برابر استقلال گل زدم و همینطور مقابل پرسپولیس هم گل زده‌ام، اکنون شرایط متفاوت است و در عرصه مربیگری باید برنامه‌ای داشته باشیم که بازی تماشاگر پسند مقابل استقلال به نمایش بگذاریم.