پریرا هم به نظر می رسد قرار است به لیست مهاجمان ناکارآمد برزیلی تاریخ پرسپولیس اضافه شود

پریرا در بازی دیروز آن قدر صاحب موقعیت نشد تا درنهایت روی درگیری با بازیکنان حریف اخراج شد.

به گزارش طرفداری، برخلاف بازی حذفی مقابل سپاهان، پریرا رد غیاب هافبک بازیساز با حضور هافبک های دفاعی وظیفه داشت با پرس و درگیری از مدافعان حریف توپگیری کند و آن قدر این نوع بازی از نظر روحی روی این مهاجم اثر گذاشت تا درنهایت از زمین اخراج شد.

موضوعی که باعث شده تا خیلی ها پیش بینی کنند پریرا را نیز به لیست بدترین خریدهای خارجی تاریخ پرسپولیس که همگی از کشور برزیل بوده اند، اضافه کرد. 

از دی کارمو و تادئو تا جونیور براندائو و ... که همگی فاجعه ای کامل و تمام عیار بودند. کافی است آمار این بازیکنان را مرور کنیم تا دریابیم ۸ بازیکن برزیلی تاریخ پرسپولیس در مجموع ۴ گل برای سرخپوشان به ثمر رسانده اند که آماری فاجعه بار است. با این پیش زمینه طی دیشب و امروز خیلی ها لئاندرو پریرا را هم به این لیست اضافه کرده و معتقدند این مهاجم نیز قرار است مسیر درخشان قبلی ها را ادامه دهد.

به هر روی نمی توان از این واقعیت گذشت که با سیستم و تدابیر محافظه کارانه یحیی گل محمدی هنوز برای قضاوت کیفیت فنی بازیکنی چون پریرا زود باشد و اگرچه اخراج ناشیانه پریرا به پرسپولیس ضربه شدیدی زد اما باید در این موارد همه چیز را درنظر گرفت و با زبان فنی و فوتبالی در مورد مهاجمی که از او کارهای تدافعی خواسته می شود، قضاوت کرد.

گفتنی است برخی از هواداران پرسپولیس درحالی به درویش در مورد جذب این بازیکن اعتراض کردند که این بازیکن با نظر کادرفنی پرسپولیسی شد.