پرسپولیس یک امتیاز از تیم استقلال و 4 امتیاز از تیم سپاهان در جدول لیگ برتر عقب افتاده و البته در هفته آینده لیگ برتر که در روزهای 10 و 11 فروردین ماه برگزار می شود هم کار سرخ ها برای جبران عقب ماندگی نسبت به 2 حریف قدرتمند لیگ برتری سخت خواهد بود

در هفته 24 لیگ برتر تیم پرسپولیس در یک دیدار بسیار دشوار باید به مصاف تیم مس رفسنجان برود، تیمی که با 4 برد متوالی و دریافت تنها 9 گل خورده و 2 باخت در لیگ برتر حریفی بسیار سخت برای پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش طرفداری، در آن سو کار تیم های استقلال و سپاهان برای کسب نتیجه در مسابقات هفته آینده لیگ برتر ساده تر است، استقلال در خانه برابر ذوب آهن بازی دارد و تیم سپاهان هم در خانه خود به مصاف تیم نفت آبادان خواهد رفت.

در حالت منطقی و با توجه به شرایط امروز تیم ها، سپاهان می تواند برابر آبادانی ها برنده باشد و در آن سو منطقی ترین نتیجه برای بازی تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان، نتیجه مساوی است.

اگر سپاهان برنده و پرسپولیس صاحب نتیجه مساوی شود، فاصله امتیازی پرسپولیس و سپاهان در مسابقات لیگ برتر به 6 امتیاز افزایش پیدا کرده و دیگر رفته رفته پرسپولیس از حریم کسب عنوان قهرمانی در مسابقات دورتر و دورتر خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس 7 بازی را ببرد قهرمان می شود؟