به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران طی سالیان اخیر دراگان اسکوچیچ، مارک ویلموتس و کارلوس کی‌روش را به‌عنوان سرمربی بالای سر خود داشته که در زمان فعالیت‌شان، تعدادی از بازیکنان ازجمله احمد نوراللهی همواره جایگاه ثابتی داشتند و با نمایش درخشان خود کاری کردند تا از ترکیب اصلی خارج نشوند.

احمد نوراللهی که یکی از بازیکنان اصلی تیم صدرنشین لیگ برتر امارات است، با نظر امیر قلعه‌نویی و مطابق انتظار در فهرست جدید تیم ملی قرار گرفت و در دومین روز اردو خود را به کمپ رساند تا در کنار سایر بازیکنان مشغول به تمرین شده و آماده دو دیدار تدارکاتی مقابل روسیه و کنیا شود.

هافبک سابق پرسپولیس که دومین فصل حضورش در لیگ برتر امارات را پشت سر می‌گذارد و این فصل ۱۸ بار در این رقابت‌ها به میدان رفته و عملکرد تاثیرگذاری برای صدرنشینی شباب الاهلی داشته، حالا با شرایط فنی و جسمانی خوبی به اردوی تیم ملی آمده و می‌خواهد همین روند را در دیدارهای دوستانه ایران داشته باشد.

نوراللهی که در سه مسابقه جام جهانی ۲۰۲۲ در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشت و پس از آن هم غیر از یک مسابقه غیبت، در تمام بازی‌های لیگ برتر امارات برای شباب الاهلی به میدان رفته بود، احتمالا با نظر قلعه‌نویی هم حضورش در ترکیب تیم‌های باشگاهی و ملی خود را ادامه خواهد داد و از ترکیب بیرون نمی‌رود.