سرمربی استقلال در آستانه دربی واکنش جالبی به شایعه در ارتباط بودن با یک جادوگر داشت

فرهاد مجیدی امروز ترجیح داد به شایعه ارتباط با جادوگر پاسخ بدهد.

به گزارش طرفداری، از یکی دو هفته پیش شایعات عجیبی در مورد فرهاد مجیدی به راه افتاده است که سرمربی جوان استقلال با جادوگر در ارتباط است و به نوعی صفحات هواداری پرسپولیس نتایج خوب او را به این موضوع ربط داده اند.

البته فرهاد مجیدی با توجه به محرومیت قبل و بعد از بازی با نفت آبادان نتوانست به این سوال پاسخ بدهد اما حالا نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس فرصتی شد که در این رابطه صحبت کند.

امروز یکی از خبرنگاران حاضر در نشست خبری قبل از دربی این سوال را از فرهاد مجیدی کرد که سرمربی استقلال ترجیح داد به این شکل به آن پاسخ بدهد:

همیشه می‌گویم خدایا اگر لیاقت دارم به من بیشتر بده و اگر ندارم همینقدر کافی است که شما را به این روز می‌اندازد که این سوال را می‌پرسید. جادوی من دعای مادر پیرم است که هر روز برای من دعا می‌کند. جادوی من پدرم است و درست است که در قید حیات نیست اما برایم دعا می‌کند. جادوی من تلاش بازیکنانم است که با همه مشکلات و با تمام توان کار کردند. جادوی من حمایت هواداران است که با همه شیطنت‌هایی که شده نتوانستند تیم را به هم بریزند و مجبور شدم حرف بزنم تا نقاب‌شان برداشته شود. جادوی من حمایت کادرفنی است که شبانه‌روز تلاش می‌کند. در شان یک خبرنگار نیست که چنین سؤالی را مطرح کند. برای من قبلاً هم از این حرف‌ها درآورده‌اند، این حرف‌ها تنها انگیزه من را بیشتر می‌کند. واقعاً از خدا ممنونم که اینقدر به من عزت داده که شما را به این روز می‌اندازد.

استقلال در شرایطی فردا در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می رود که آبی ها می توانند در صورت پیروزی در این بازی اختلاف خود را با اصلی ترین رقیب خود در راه کسب عنوان قهرمانی به 9 امتیاز برسانند و به قهرمانی در لیگ بیست و یکم بسیار نزدیک بشوند.