بااین ملی پوشان آماده، طلسم هشت ساله سپاهان تمام می شود

پرونده بازیهای تیم ملی در فیفا دی های دهه سوم ماه مارس 2023 بسته شد و حالا نوبت لیگ فوتبال کشورمان است که احتمالا باید در پایان هفته بیست و چهارم منتظر ادامه روند صدرنشینی تیم فوتبال سپاهان باشیم.

به گزارش طرفداری، بازیهای تیم ملی فوتبال کشورمان نشان داد که امیدنورافکن، شهریار مغانلو، محمد کریمی، رامین رضائیان، میلاد زکی پور و پیام نیازمند مردانی کاملا آماده برای درخشش در این تیم هستند.

مردان پشت پرده فوتبال ملی سپاهان هم مردانی به شدت مفید هستند، نیلسون جونیور، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، محمد دانشگر و... دیگر مردان کاملا موثر تیم فوتبال سپاهان برای ادامه روند قدرتنمایی این تیم در لیگ فوتبال کشورمان هستند.

سپاهانی ها می توانند طولانی ترین دوران ناکامی خود در فوتبال ایران بعد از آغاز دوران فوتبال حرفه ای باشگاهی را امسال به پایان برسانند.

آنها که از سال 81 در لیگ دوم حرفه ای تا بهار 1394 توانسته بودند 5 بار قهرمان لیگ و 4 بار قهرمان جام حذفی شوند در هشت سال گذشته هیچ جامی را در فوتبال کشور نگرفته و حالا با قهرمانی احتمالی در لیگ می توانند این طلسم تلخ در فوتبال ایران را برای اصفهانی ها به پایان برسانند.