خودداری سرمربی نفت آبادان از حضور در کنفرانس خبری بازی تیمش مقابل سپاهان، دلخوری خبرنگاران اصفهانی را به همراه داشت

عبدالله ویسی، سرمربی نفت آبادان به جای شرکت در کنفرانس خبری بازی تیمش مقابل سپاهان، ترجیح داد یک فیلم کوتاه یک دقیقه ای از صحبت هایش را برای خبرنگاران اصفهانی بفرستد که این حرکت با واکنش خوبی مواجه نشد!

به گزارش طرفداری، در حالی که خبرنگاران اصفهانی در هتل کوثر منتظر عبدالله ویسی بودند تا پرسش های خودشان را از سرمربی نفت آبادان بپرسند، عبدالله ویسی از حضور در کنفرانس خبری قبل از بازی سپاهان و نفت آبادان خودداری کرد و یک فیلم کوتاه برای پخش فرستاد. این رفتار سرمربی نفت آبادان دلخوری خبرنگاران اصفهانی را به دنبال داشت. آنها معتقد بودند وقتی نفت ابادان از سه روز قبل در اصفهان اردو داشته و از قبل به ویسی اعلام شده بود کنفرانس خبری چه ساعتی است، این که او تمرین تیمش را بهانه کند و به نشست خبری نیاید، توهین آمیز است و توجیه مناسبی نیست.

سپاهان و نفت آبادان جمعه، یاطدهم فروردین ماه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر بیست و دوم به مصاف هم می روند. عبدالله ویسی که سابقه قهرمانی لیگ برتر با استقلال خوزستان را دارد و حضور روی نیمکت سپاهان را هم تجربه کرده است، روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته سرمربی نفت آبادان شد و بعد از توقف خانگی مقابل ملوان، این بار در اصفهان به مصاف سپاهان می رود.