وضعیت پرسپولیس را برای دربی پایتخت برررسی کرده ایم...

دربی 98 امروز برگزار می شود.

به گزارش طرفداری، دربی 98 امروز برگزار خواهد شد و دو تیم برای قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند. برای بررسی وضعیت پرسپولیس به سراغ حامد وفایی، خبرنگار حوزه پرسپولیس رسانه طرفداری رفتیم.

پرسپولیس در این مسابقه اگر می خواهد قهرمانی های قبلی خود را تکرار کند، محکوم به پیروزی است.

پیشنهاد می شود این بخش را حتما ببینید...

دربی 98 را پیش رو داریم. اغراق نیست اگر بگوییم حساس ترین دربی چند سال اخیر بوده. با توجه به موقعیت جدولی که دو تیم دارند، پرسپولیس برای کسب قهرمانی محکوم به برد است.

به هر حال شرایط دو تیم در دربی متفاوت است. اما این دربی خیلی مهم است. پرسپولیس 6 امتیاز عقب است و تنها امیدش برد در این مسابقه و چشم انتظار بازی های باقی مانده استقلال، با توجه به بازی های سختی که این تیم دارد، است. پرسپولیس در بازی های قبلی حتی در فینال جام حذفی بزهکارانه تر بازی می کرد، این بار باید سه امتیاز را کسب کند تا اختلاف به 3 امتیاز برسد.

همیشه قبل از مسابقه هواداران در خصوص ترکیب صحبت می کنند. به نظر شما ترکیب پرسپولیس در روز دربی چطور خواهد بود؟

کمترین تغییر را شاهد خواهیم بود. پرسپولیس به جز خط دروازه که مشخص نیست چه کسی بازی می کند، سیدجلال حسینی به جای علی نعمتی وارد ترکیب می شود.

یعنی ریسک کمی می کند؟

گل محمدی پس از 22 هفته دارد دفاع و هافبکش را همچنان عوض می کند. این نشان می دهد هنوز به ترکیب ایده آلش نرسیده است. از سوی دیگر، نوسان بازیکنان این قدر زیاد است که یک هفته خوب و یک هفته بد هستند. بنابراین مجبور به تغییر می شود. اما اگر بخواهم ترکیب را بگویم، اگرچه کارشناسان و فوتبالدوستان فکر می کنند اگر حامد لک بازی کند، یک اعاده حیثیت برای اوست و می آید تا تمام خاطرات بد قبلی را پاک کند، اما فکر می کنم احمد گوهری بازی کند. در دفاع چپ سعید آقایی بازی می کند. رامین رضاییان نیز مدافع راست است که یکی از تحولات نیم فصل دوم پرسپولیس است. در مرکز خط میانی سید جلال حسینی به همراه هنانوف بازی خواهند کرد. نکته جالب این است که جوان ترین بازیکن پرسپولیس و باتجربه ترین کنار یکدیگر در خط دفاعی بازی می کنند. در پست هافبک دفاعی رضا اسدی با توجه به دو گلی که زد در کنار سرلک بازی خواهد کرد. کمال احتمالا نیمکت نشین می شود. وحید امیری، مهدی ترابی و تمیروف و احسان پهلوان 11 بازیکن پرسپولیس خواهند بود. اگر قرار باشد عالیشاه بازی کند، به جای پهلوان خواهد بود.

پیش بینی شما از نتیجه این دربی چیست؟

پرسپولیس با توجه به روند فنی ای که دارد، باید دو گل بزند. یعنی 2-0 جلو بیفتد. مانند دربی های قبل. کما اینکه در دربی هایی که 2-2 شد پرسپولیس تیم برتر بود اما این قدر عقب نشست تا استقلال گل زد. امیدوارم یحیی روش های محافظه کارانه اش را کنار بگذارد و اگر تیمش گل زد، عقب ننشیند. من فکر کنم پرسپولیس 2-0 پیروز خواهد شد.

خیلی ممنون. امیدوارم دربی خوبی را ببینیم. ممنون از شما.