به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان روز گذشته یکی از هفت فینال خود را تا کسب عنوان قهرمانی مسابقات پشت سر گذاشت و موفق شد روی کار ترکیبی مدافع چپ و راستش به سه امتیاز دست پیدا کند.
اگرچه شاگردان مورایس تا پایان مسابقه نتوانستند بر تعداد گل‌های خود بیفزایند، اما نمایش تیمی سپاهان به ویژه در خط میانی تحسین‌برانگیز و چشم نواز بود.
روز گذشته جلال علی‌محمدی که این روزها با بازوبند کاپیتانی به ترکیب اصلی طلایی‌پوشان اضافه شده، در جریان مسابقه یک خط عقب‌تر از مسعود ریگی و محمد کریمی بازی می‌کرد و با تصمیم مورایس تنظیم آهنگ حرکتی بازیکنان سپاهان به این بازیکن باتجربه و خوش تکنیک سپرده شده بود.

1837728

یک خط جلوتر از علی‌محمدی نیز مسعود ریگی و محمد کریمی به عنوان دو بازوی او برای انتقال توپ‌ها از فاز دفاعی به فاز هجومی بودند که بارها در طول مسابقه با پاس‌های سریع و کوتاه خود بازیکنان تیم میهمان را سردرگم کردند.
مورایس در بخش میانی زمین بازیکنان خلاق و توانمند دیگری نظیر سلمانی و فرناندز را هم در اختیار دارد که می‌توانند در 6 بازی آینده برای کسب ششمین عنوان قهرمانی تاریخ لیگ برتر به کمک سپاهان بیایند. این روزها اما علی‌محمدی، ریگی و کریمی درخشان ظاهر می‌شوند و فرصت را با هماهنگی مثال‌زدنی‌شان از رقبا برای رسیدن به ترکیب اصلی گرفته‌اند.