به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم اشکش، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر مس رفسنجان گفت: بسیار خوشحالم که در رفسنجان روبروی تیم خوب مس رفسنجان که یک مجموعه حرفه‌ای دارد، بازی داریم. در بلندترین ورزشگاه کشور از نظر ارتفاع بازی داریم و امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب انجام بدهیم و با دست پر برگردیم.

سوال اول از اشکش درباره اعتصابات مکرر بازیکنان نفت مسجد سلیمان بود و اینکه چطور توانسته تیمش را آماده رویارویی با مس رفسنجان کند. او در واکنش به این سوال گفت: متاسفانه در بازی مقابل تراکتور تیم در یک ماه اخیرش تمرین درست و حسابی نکرده بود. نتیجه‌ای که به دست آمد دلخواه ما نبود و بسیار بد بود.

او ادامه داد: خوشبختانه تمرینات خوبی را طی روزهای اخیر در دو نوبت گذاشتیم. بدن بچه‌ها یک مقدار بهتر شده. هر چند ما یک دوره بدنسازی شروع کردیم و مس رفسنجان هم در این سیکل بدنسازی است. با این بازی می‌توانیم آماده‌تر بشویم و مسیر را بهتر جلو برویم.

ویدئو: 276824

بخش بعدی صحبت‌های اشکش درباره استفاده از بازیکنان جوان بود: من سعی می‌کنم بازیکنانی که از نظر بدنی، ذهنی و تاکتیکی بهتر با ما هماهنگ باشند، استفاده کنم. اما در بازی فردا از 5 بازیکن 20 ساله استفاده خواهیم کرد که سرمایه‌های باشگاه هستند و امیدوارم از این فرصت بهترین استفاده را کنند.
او درباره مصدومان و محرومان تیمش هم گفت: رضا یزدان‌دوست، دغاغله، کرمانشاهی و کعبی بازیکنان مصدوم ما هستند و بقیه بچه‌ها در شرایط خوبی هستند. امیدوارم بازی خوبی را روز آینده ارائه بدهیم و خواسته‌هایمان را پیاده کنیم.