به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان با وجود شکست در تبریز همچنان به عنوان بخت نخست قهرمانی در صدر جدول رده‌بندی حضور دارد و امیدوار است با جمع‌آوری حداکثری امتیازات در هفته‌های پیش رو، بی‌توجه به نتایج سرخابی‌های پایتخت به قهرمانی دست پیدا کند.

شاگردان مورایس امروز در شرایطی تمرینات خود برای دیدار شنبه شب هفته آینده مقابل مس رفسنجان را از سر گرفتند که سرمربی پرتغالی این تیم با شمایلی جالب در تمرین حاضر شد.

1840519

مورایس که با عینک دودی خاص خود در تصاویر منتشرشده از تمرین این تیم جلب توجه می‌کرد، همراه با هوگو آلمیدا، ستاره سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی پرتغال، انجام آیتم‌های تمرینی توسط بازیکنان سپاهان را زیر نظر گرفت تا با فراموش کردن شکست در تبریز خودشان را برای یکی از بازی‌های دشوار دیگر تا پایان فصل آماده کنند.

مورایس که واکنش معتدلش نسبت به اشتباهات داوری علیه سپاهان در نشست خبری پس از بازی برابر تراکتور و تمجید از تماشاگران حریف، تحسین جامعه فوتبال را در پی داشته، امیدوار است در نخستین فصل حضورش در فوتبال ایران، اولین قهرمانی خود در این کشور را هم به دست بیاورد و بی‌تردید در این راه جدای از نقش بازیکنان، به همراهی دستیارانی چون آلمیدا نیز چشم دوخته است.