به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان در یکی از سرنوشت‌سازترین مسابقات فصل در تبریز میهمان تراکتور بود و درحالی‌که با توجه به پیروزی سرخابی‌ها به شدت نیاز به امتیازات کامل این مسابقه یا حداقل یک تساوی داشت، با ضربه پنالتی رضا اسدی بازی را واگذار کرد.
این شکست در حالی برای سپاهان رقم خورد که آنها معتقدند دو پنالتی واضح برایشان گرفته نشده است. علاوه‌بر این استفاده از لیزر در طول مسابقه که بینایی بازیکان سپاهان را تحت تاثیر قرار داده بود، موضوع دیگری است که سپاهانی‌ها به آن اعتراض دارند. 
البته بازیکنان سپاهان که 5 هفته بسیار حساس را در پیش دارند، سعی دارند از حواشی دوری کنند و پس از اینکه روابط عمومی باشگاه با بیانیه‌ای به عملکرد حسن اکرمی و تیمش معترض شد و همین‌طور مصاحبه مدیرعامل باشگاه و اشاره به اشتباهات داوری، آنها فقط در فضای مجازی به اتفاقات ورزشگاه یادگار امام تبریز واکنش نشان داده‌اند.

1840582
پیام نیازمند که بیش از سایر بازیکنان سپاهان در معرض لیزرپراکنی هواداران تراکتور بود، با انتشار این استوری که او در حین تمرکز برای مهار ضربه پنالتی رضا اسدی نشان می‌دهد، به این موضوع اعتراض کرده است.
1840583
شهریار مغانلو در مصاف با تراکتور در دو صحنه مدافعین تیم حریف را مجبور به برخورد کرد. در این صحنه که مهاجم سپاهان روی صفحه خود قرار داده، معتقد است تکل رزاق‌پور روی پای او پنالتی بوده است. در دقیقه 80 نیز توپ در حالی با دست مدافع تراکتور برخورد کرد که شهریار قصد پیشروی داشت.
1840584
1840585
عیسی مرادی هم با انتشار دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه تراکتور به حواشی این مسابقه پرداخته است.
1840586
نیلسون جونیور، مدافع برزیلی، نیز با انتشار این استوری به لیزرپراکنی در ورزشگاه یادگار امام واکنش نشان داده است.
1840587
الهام فرهمند، همسر حسین پاپی، یکی از حامیان همیشگی سپاهان نیز با انتشار این استوری به داوری و لیزرپراکنی پرداخته و در ادامه از هواداران این تیم خواسته در دیدار برابر مس رفسنجان ورزشگاه را پر کنند.