به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست فوتبال تهران و دو برنامه تلویزیونی و ایرادهای وارده به فرایند انتخابات و حضور افراد در پست‌های مختلف هیئت فوتبال تهران در یک ماه گذشته بالاخره کار دست رئیس باسابقه این هیئت داد تا حبیب‌الله شیرازی از سمت خود برکنار شود و یا به قول سخنگوی فدراسیون فوتبال از سمت خود استعفا دهد.

این استعفا در تاریخ 19 فروردین 1402 انجام شد و روز گذشته شاهد برگزاری مراسم تودیع شیرازی و معارفه سرپرست جدید هیئت فوتبال، احمدرضا براتی، بود. این مهم دقیقاً تکرار تاریخ در سال 1362 است. در آن سال‌ها و در روز 20 فروردین سال 1362 نشریه دنیای ورزش در سرتیتر صفحه اول خود از باران استعفا در فوتبال تهران خبر داده است. بارانی که به نظر می‌رسد با توجه به حضور خویشاوندان شیرازی در جایگاه‌های مختلف دوباره در فوتبال تهران تکرار شود و ترکیبی جدید را در هیئت فوتبال تهران به نمایش بگذارد.

در تصویر منتشرشده آن نشریه در آن روز، عکس تیمی از تیم کارگران ایران با کاپیتانی محمد پنجعلی و حضور حمید علیدوستی، حافظ طاحونی، محمدرضا شکورزاده، رضا عباسی و دیگر بازیکنان دیده می‌شود. تیمی که به هندوستان سفر کرده بود تا نماینده ایران در این کشور باشد.

1840777