به گزارش "ورزش سه"، دیدار نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن را باید آخرین شانس شاگردان ابراهیم اشکش برای بقا در لیگ برتر دانست. این مربی جوان امیدوار است تیمش در این مسابقه به برد برسد و در 4 هفته پایانی نیز نتایج خوبی بگیرد تا تیمش در لیگ برتر باقی ماند.

اشکش انتظار دارد مسئولان از نفت مسجدسلیمان حمایت کنند و این را بر زبان می‌آورد. او به خبرنگار ما گفت: چشم‌انتظار کمک همه‌جانبه استاندار محترم و شرکت نفت هستیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: ذوب‌آهن آخرین شانس نفت مسجدسلیمان در این ناامیدی است. چشم‌انتظار کمک مالی و تزریق انرژی و ایجاد انگیزه مالی از سوی نفر اول استان، شخص استاندار محترم و ورزش‌دوست و حمایت مدیران عالی رتبه شرکت نفت هستیم. امیدواریم در این چند روز باقی‌مانده با تزریق مالی مجموعه را بیش از پیش آماده رقابت با تیم خوب ذوب‌آهن کنیم و این انتظار را از مسئولین شهری و استان داریم که در این شرایط سخت از باشگاه حمایت لازم را انجام دهند.

1832763

او با اشاره به شرایط نفت مسجدسلیمان بیان کرد: روند تیم از قبل بهتر شده است و با انتقال تمرینات به مسجدسلیمان و تمرینات مداوم و طاقت فرسا همراهی بیشتر هواداران را مشاهده کرده‌ایم. به قولی در این چند وقت اندازه کل لیگ، تیم در مسجدسلیمان تمرین کرده است و این باعث همراهی بیشتر هواداران بوده است. من و همکارانم‌ با تمام وجود و تمام وقت در حال کار و بهبود شرایط فنی و جسمانی تیم هستیم و بچه‌ها به خوبی دارند انرژی می‌گذارند و شرایط تیم رو به جلو است.

اشکش در پایان گفت: در آخر از همراهی هواداران عزیز بی‌نهایت سپاسگزارم و انشاالله با کسب نتیجه در بازی ذوب آهن دل این عاشقان پاک را خوشحال نماییم.