به گزارش "ورزش‌ سه"، وقتی فصل جاری فوتبال ایران آغاز شد، نه رامین رضائیان امیدی برای حضور در تیم ملی با توجه به حضور دراگان اسکوچیچ داشت و نه میلاد زکی‌پور جایی در تفکرات این مربی کروات پیدا کرده بود. با نمایشی که این دو بازیکن در طول فصل ارائه کردند، رفته رفته آنها با یک سلسله تغییرات در راس کادر فنی تیم ملی توانستند به اردو دعوت شوند.
این اتفاق البته برای رامین رضائیان زودتر رخ داد و این بازیکن با بازگشت کارلوس کی‌روش پرتغالی پس از سه سال دوری به اردوی تیم ملی بازگشت و وقتی در جام جهانی هم موفق به گلزنی شد، با روحیه بالاتری به تمرینات سپاهان بازگشت تا ضمن خلق آمار جالب توجه 6 گل و ارسال 4 پاس گل، با حضور امیر قلعه‌نویی هم به تیم ملی دعوت شود.

1851493

میلاد زکی‌پور اما پس از انتخاب امیر قلعه‌نویی بود که توانست سرمربی سابق خود در گل‌گهر را مجاب به قرار دادن نامش در فهرست تیم ملی کند و با توجه به نمایش‌‎هایی که در لیگ برتر در ترکیب سپاهان از این مدافع چپ مشاهده کردیم، احتمالا زکی‌پور می‌تواند امیدوار به تجربه اولین تورنمنت دوران حرفه‌ای خود در سطح ملی در جام ملت‌های آسیای قطر 2023 باشد.
با تمام این‌ها این دو بازیکن حالا فقط به یک چیز فکر می‌کنند و آن هم موفقیت با سپاهان در 5 بازی باقی مانده لیگ برتر است؛ جایی که اگر قرار باشد شاگردان مورایس در پایان فصل بالاتر از پرسپولیس و استقلال جشن قهرمانی بگیرند، بی‌شک شاهد ادامه تاثیرگذاری مدافع رونده سپاهان خواهیم بود.
عکس‌ها: یاسر جمالی