به گزارش “ورزش سه”، بعد از شکست نزدیک در بازی رفت، اکنون مس کرمان در استادیوم خانگی خود برابر پرسپوليس قرار گرفته و امیدهای خود را برای کسب نتیجه از این جدال دنبال می‌کند.

نارنجی‌پوشان که همچنان اختلاف پنج امتیازی با منطقه سقوط دارند، امیدوارند علی‌رغم سختی تقابل‌های پنج هفته پایانی به نتیجه لازم برسند و سهمیه خود را در لیگ برتر حفظ کنند.

1851862

آخرین تمرین این تیم پیش از جدال با پرسپوليس با شادابی و روحیه بالایی دنبال شد و بازیکنان این تیم از انگیزه بالایی برای این تقابل حساس و سخت برخوردار بودند.

مس کرمان در بازی رفت با تک گلی که شیخ دیاباته به ثمر رساند در آزادی شکست خورد و باید دید در خانه مقابل پرسپوليس که همچنان ادعای قهرمانی خود را در فاصله یک امتیازی با صدر دنبال می‌کند چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

1851859
1851860
1851868
عمار پاکزاد، مربی گلرهای مس کرمان، در این بازی شاگردانش را با روحیه بالا مهیای جدال با خط حمله پرسپوليس کرده است. آرمان شهدادنژاد کاپیتان و گلر نارنجی‌ها موفق خواهد شد یکی از باارزش‌ترین کلین‌شیت‌های خود را در این بازی ثبت کند؟
1851866
میلاد خدایی با بدشانسی جدال با نفت آبادان را پشت سر گذاشت. مهره تاثیرگذار و مورداعتماد فرزاد حسین‌خانی کار سختی برابر حمله وران سمت راست پرسپوليس پیش رو دارد و باید دید مقابل سعید صادقی و احتمالا حنانوف چه نمایشی خواهد داشت.
1851869
عارف رستمی به عنوان برترین گلزن مس کرمان چشم به دروازه بیرانوند دارد و باید دید اولین گل خود برابر پرسپوليس را رقم می‌زند یا خیر.
1851867
کادرفنی مس کرمان یکی از سخت‌ترین روزهای خود را برابر پرسپوليس پیش‌رو دارند و البته با بررسی تمامی جوانب تیم را مهیای این بازی سخت کرده‌اند.