به گزارش "ورزش سه"، دیدار با آلومینیوم اراک اولین دیدار نساجی با سرمربی جدید و اسپانیایی خواهد بود، کارلوس هرناندس. حضور او در رأس کادر فنی نساجی در فاصله 5 هفته به پایان لیگ برتر ممکن است به تیم شوک مثبت وارد کند و به طلسم نبردن این تیم در دور برگشت پایان دهد. از سویی این تقابل یک تقابل انتقامی هم برای آلومینیوم اراک هم هست. تیمی که با هدایت سید مهدی رحمتی هفته گذشته در برابر استقلال نمایش خوبی داشت و نشان داد برای صعود در جدول رده‌بندی لیگ برتر تیم شایسته‌ای است. آلومینیوم فینال فصل گذشته جام حذفی را به نساجی باخت و این فصل هم در ضربات پنالتی مغلوب نساجی شد تا در همان شروع موقعیت ماجراجویی در جام حذفی را از دست دهد.

به جذابیت‌های تقابل نساجی – آلومینیوم می‌توان به حضو وحید فاضلی در کادر فنی تیم آلومینیوم اراک اشاره کرد. مربی جوانی که در برهه‌ای هدایت تیم نساجی را برعهده گرفت. تیمی که بر خلاف دیدار با سپاهان که با 4 گل شکست خورد، در سایر بازی‌ها نمایش خوبی داشت و اگر با بدشانسی مواجه نمی‌شد، می‌توانست فصل خوبی را در لیگ برتر پشت سر بگذارد و در نهایت موجب ابقای این مربی جوان شود.

به همان اندازه که در بازی امشب تیم میزبان برای کسب سه امتیاز برنامه‌ریزی کرده، اراکی‌ها هم مصمم و پرتلاش به میدان خواهند آمد تا باخت به استقلال در یک بازی خوب را تلافی کنند. اما برنده واقعی بازی امشب تماشاگران تیم نساجی هستند. تماشاگرانی که اگر به آنها اجازه داده شود، همه سکوهای وطنی را پر خواهند کرد و جلوه خاصی به این بازی می‌دهند. تماشاگرانی که در بازی‌های قبلی هم با احترام به تیم حریف نشان دادند که با فرهنگ و با اصالت هستند و  پیروزی را زمانی می‌خواهند که تیم در زمین نمایش شایسته‌ای داشته باشد. با توجه به رایگان شدن تماشای این بازی برای تماشاگران نساجی به نظر می‌رسد، امشب در وطنی روی سکوها هم تصاویر خوبی همانند زمین ببینیم.