به گزارش "ورزش سه"، استقلال با کسب 25 امتیاز از 9 مسابقه گذشته نشان داده برای قهرمانی در لیگ برتر بیست و دوم دست به هر کاری خواهد زد. شاگردان ساپینتو با وجود مشکلات مالی و مدیریتی فراوانی که نصیب شان شده، همدل شده‌اند تا در بازی های باقیمانده در لیگ برتر و جام حذفی بهترین عملکرد خود را ارائه بدهند و در نهایت جام قهرمانی را به آغوش بکشند.

1852238

ساپینتو در هفته های گذشته با وجود اینکه از مشکلات تیمش صحبت کرده اما یک نکته مهم را یادآوری کرده و آنهم اتحاد و یکدلی تک تک اعضای تیم برای کسب جام قهرمانی و تقدیم آن به هواداران است. سرمربی استقلال این مساله را در نشست خبری قبل از بازی با هوادار نیز به بازیکنانش گوشزد و ابراز امیدواری کرد تا یک پیروزی شیرین دیگر در مسابقه عصر شنبه برای آبی‌پوشان به دست بیاید.

1852236

انگیزه و روحیه بالای استقلالی‌ها را می‌شود از تصاویر منعکس شده از تمرین عصر جمعه این تیم به خوبی متوجه شد. شوخی و خنده‌های بازیکنان با یکدیگر و چهره خندان و بشاش آنها در حین تمرین نشان از شرایط خوب و آمادگی بالای آنها برای بازی با هوادار است.

اگرچه استقلالی‌ها دو بازیکن خارجی خود را در بازی با هوادار به دلیل محرومیت در اختیار ندارند،‌اما سایر بازیکنان با شرایط مناسبی در تمرین آخر قبل از بازی شرکت کردند. استقلالی‌ها خوب می‌دانند که برد مقابل هوادار ضمن پس گرفتن حداقل جایگاه دومی(با توجه به برد پرسپولیس مقابل مس کرمان) شرایط روحی و روانی آنها را قبل از دربی بهتر هم خواهد شد و با شرایط مناسب‌تری در کورس قهرمانی به کار خود ادامه خواهند داد.

1852237