به گزارش ورزش سه، قاسم حدادی‌فر، مربی تیم فوتبال ذوب آهن، پس از شکست یک بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری حاضر شد و گفت: این برد را به مسجدسلیمانی‌ها تبریک می‌گویم؛ یک بازی هوشمندانه انجام دادند و در دقایق ابتدایی بازی به گل رسیدند و توانستند این گل را حفظ کنند. این هم شیوه‌ای ای فوتبال است و به آنها تبریک می‌گویم و انشاالله ادامه‌دار باشد و ببینیم که دوباره مسجدسلیمان، تیمی بهتر از این در لیگ داشته باشد. واقعا حق این مردم بیشتر از این است.

وی افزود: ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم و غافلگیر شدیم. در ادامه بازی هم با توجه به فشردگی بازی مسجدسلیمان، رو به بازی بلند آوردیم اما موفق نبود. این قانون فوتبال است و به آنها تبریک می‌گویم و آرزوی بهترین‌ها را برای آنها دارم.

مربی ذوب آهن در خصوص مصدومیت حبیب فرعباسی توضیح داد: حبیب در این دو سال یکی از بهترین‌ مهره‌های ما بوده و واقعا در تیم ما تاثیرگذار و بدون جایگزین است. او امروز آسیب بدی دید و انشاالله زودتر برگردد، چون تیم به او نیاز دارد. ایشان دچار مصدومیت نسبتا شدیدی شده و فکر می‌کنم الان در اتاق جراحی است. امیدوارم بلا دور باشد و او هر چه زودتر دوره درمان و ریکاوری خود را طی کند.

حدادی‌فر در پایان درباره قضاوت داور مسابقه گفت: داور خوب بود و بازی را به خوبی کنترل کرد. شاید در مقاطعی از بازی می‌توانست وقت بیشتری بگیرد، چون حریف کمی به بازی تاخیری و انداختن رو آوردند اما در کل مشکلی نبود و خیلی خوب قضاوت کردند.