به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس با پیروزی سه بر یک مقابل مس کرمان موقتا به صدر جدول صعود کرد اما این تنها نکته خوشحال‌کننده برای یحیی و شاگردانش نیست. آنها در حالی زمین را ترک کردند که هیچ یک از بازیکنان در آستانه محرومیت اخطار نگرفتند تا همگی سلامت به دربی برسند.

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری 10 بازیکنی بودند که با دریافت یک اخطار در این بازی محروم می‌شدند اما همگی به شکلی معجزه‌آسا جان سالم به در بردند.

1852255

نکته جالب اینکه از بین این نفرات 7 بازیکن در ترکیب اصلی به میدان رفتند و به عبارتی یحیی گل‌محمدی هیچ یک از نفرات خود را برای دربی حفظ نکرد و آنها را در این بازی به کار گرفت.

سینا اسدبیگی نیز در نیمه دوم به جای سروش رفیعی وارد زمین شد تا او نیز در معرض محرومیت قرار بگیرد اما هیچ کدام از بازیکنان در آستانه محرومیت پرسپولیس در صحنه خاصی هم قرار نگرفتند تا بدون مشکل بازی را سپری کنند.

1852254

در این بین وحدت حنانوف از روی نیمکت بازی را دنبال کرد و محمد عمری نیز به دلیل مصدومیت در تهران حضور داشت تا آنها هم مشکلی برای شهرآورد نداشته باشند.

یحیی البته در آخرین دقایق بازی ریسک نکرد و سعید صادقی، مهدی ترابی و میلاد سرلک را از زمین بیرون کشید تا خیال خود را از بازیکنان کلیدی تیمش راحت کرده باشد.

عکس از امیرحسین خیرخواه