به گزارش “ورزش سه” محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پایان بازی با نساجی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: در ابتدا باید بگویم روح نادر دست‌نشان و مهرداد اولادی عزیز شاد باشد. امروز در این جو حاکم بر ورزشگاه نتیجه گرفتن سخت بود. تماشاگران عزیز و خونگرم نساجی آمده بودند و امیدوارم فضای فوتبال ایران به سمتی برود که تماشاگران در همه شهرها فقط تیم خود را تشویق کنند. مدیران باشگاه نساجی بارها زمانی که امکان داشت شعارها به سمت اهانت برود، بلند شدند و زنگ زدند و با تکان دادن دست نگذاشتند فضا خراب شود.

وی در ادامه گفت: من از این حرکت فرهنگی باشگاه نساجی تشکر می‌کنم. آن‌ها نگذاشتند فضا به سمتی برود که فضای دوستانه بین فوتبال اراک و مازندران خراب شود. با حضور آقای دست‌نشان و هم‌چنین بازیکنان مازندرانی در فوتبال اراک، نباید فضا به گونه‌ای باشد سو استفاده‌گران دخالت کنند و فاصله بیاندازند.

رجائیان درباره اینکه این شعارها در پاسخ به شعارهای بازی رفت علیه نساجی بود، گفت: این را می‌پذیرم. ما در فینال جام حذفی، برتر از تیم نساجی بودیم و فکر می‌کردیم حتما باید ببریم اما نشد و در پیوست آن، این درگیری‌ها ایجاد شد. یک مقدار درگیری بین آقای ساکت الهامی و مربیان ما وجود داشت و اصلا ربطی به مازندران و اراک نداشت.

وی در خصوص شرایط فصل آینده آلومینیوم گفت: آقای رحمتی با ما قرارداد دو ساله دارند. سهامداران و مدیرعامل کارخانه آلومینیوم در چند روز آینده جلسه‌ای خواهند داشت و در واقع سقف سرمایه‌گذاری فصل آینده مشخص می‌شود و آن موقع متر و معیار برای حضور در لیگ آینده مشخص می‌شود. امیدوارم شرایطی رقم بخورد که برای کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشیم.