به گزارش "ورزش سه"، یک هفته بعد از لیزرباران بازیکنان سپاهان از سوی سکوهای تراکتوری، این بار نوبت دیگر تیم مدعی، پرسپولیس، بود که در این موقعیت قرار بگیرد. هر لحظه که بازیکنی از پرسپولیس صاحب توپ می‌شد، کسی از روی سکوها بود که با ضریب خطای حداقلی نور سبز را به چشم بازیکن مورد هدف نشانه می‌گرفت.

اوج این اتفاقات در صحنه دو پنالتی گئورگی گولسیانی بود که عملا دید او به سمت دروازه را کور می‌کرد. گولسیانی در صحنه پنالتی اول به داور اعتراض کرد اما به نظر می‌رسید کاری از کسی بر نمی‌آید و لیزر رد شده از گیت تا پایان بازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

1852298

بنابراین گولسیانی در حالی که چشمش به نظر تا حدی بسته بود، ضربه خود را به گوشه دروازه زد و دروازه شهدادنژاد را گشود. در صحنه پنالتی دوم نیز او مطمئن توپ به گوشه دروازه زد و البته خوش شانس بود که برخورد با تیرک هم مانع ورود توپش به دروازه نشد.

علیرضا بیرانوند دیگر بازیکنی بود که دائما در معرض نورهای سبز لیزر هواداران مس کرمان قرار داشت و با چالش پیام نیازمند دست و پنجه نرم می‌کرد. اما او در بیشتر توپهایی که به سمتش آمد مطمئن عمل کرد و در یک صحنه هم خوش شانس بود که تیرک دروازه به کمکش آمد.

1852299

دیگر بازیکنان پرسپولیس هم در لحظاتی که صاحب توپ بودند یا قصد ارسال ضربات کاشته و کرنر را داشتند، به همین شکل مورد آزار از سوی سکوها قرار می‌گرفتند. اما در نهایت پرسپولیس باوجود این لیزرهای پرتعداد، موفق شد حریف کرمانی را شکست دهد.