به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان پایتخت بعد از برد هفته گذشته مقابل هوادار روحیه مضاعفی به دست آوردند و حالا برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

مجتبی حسینی و شاگردان عصر شنبه در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل نفت آبادان به میدان می‌روند؛ رقیبی که هفته پیش مقابل مس کرمان به برد رسید و برای بقا در لیگ برتر امیدوار شد. با توجه به شکست مس مقابل پرسپولیس حالا شاگردان عبدالله ویسی در صورت برد مقابل پیکان 19 امتیازی شده و به دو امتیازی مس می‌رسند.

1852239

از این رو پیکانی‌ها نیز هم‌قسم شده‌اند تا با کسب دومین برد متوالی جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند و این را می‌شود از روحیه خوب بازیکنان این تیم در تمرینات متوجه شد. آخرین تمرین پیکان قبل از مصاف با نفت عصر جمعه در ورزشگاه ایران‌خودرو برگزار شد و بازیکنان زیر نظر کادرفنی نکات تاکتیکی را مرور کردند.

1852242

پیکان در 4 هفته پایانی لیگ برتر باید مقابل تراکتور، پرسپولیس، سپاهان و مس رفسنجان قرار بگیرد و بی‌شک برد مقابل نفت آبادان ضمن صعود آنها در جدول رده‌بندی، روحیه بازیکنان این تیم در آستانه بازی با بالانشینان جدول را بالاتر خواهد برد.

1852241

گفتنی است؛ دیدار پیکان و نفت آبادان ساعت 19:30 روز شنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

عکاس: حامد عراقی