به گزارش "ورزش سه"، مسئولان فدراسیون فوتبال در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر سرمربی جدید تیم امید را انتخاب و معرفی کنند. مهدی تاج نیز در آخرین مصاحبه خود از انتخاب سرمربی امیدها در اوایل هفته جاری خبر داد.

در چنین شرایطی از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که اصلی‌ترین گزینه هدایت امیدهای فوتبال ایران مجتبی حسینی است و در صورتی که مدیران فدراسیون با سرمربی کنونی پیکان به توافق نرسند، به سراغ گزینه‌های دیگر خواهند رفت.

1852400

اگرچه با حسینی از فدراسیون فوتبال تماس‌هایی حاصل شده اما این مربی هنوز هیچ پاسخی به مدیران فدراسیون نداده و تمرکز خود را روی پیکان گذاشته است. خودروسازان عصر امروز در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر یک بازی حساس با نفت آبادان دارند. پیکان در صورت برد در این مسابقه به کسب رتبه‌های تک رقمی در لیگ برتر امیدوار می‌شود و به همین خاطر مجتبی حسینی ضمن درک اهمیت پیروزی در این مسابقه توجهی به حواشی مربوط به حضورش در تیم امید ندارد.

تصاویری که از آخرین تمرین پیکان قبل از بازی با صنعت نفت آبادان هم منتشر شده، جدیت و انگیزه بالای مجتبی حسینی در جمع شاگردانش را نشان می‌دهد.

باید منتظر ماند و دید بعد از دیدار پیکان و نفت آبادان ، چه شرایطی درباره مجتبی حسینی رخ خواهد داد؛ اینکه آیا او با فدراسیون فوتبال به توافق خواهد رسید یا ترجیح خواهد داد در عرصه باشگاهی به فعالیت مربیگری اش ادامه بدهد.

عکاس: حامد عراقی