به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد آینده کوتینیو بازی در خارج از لیگ برتر انگلیس باشد. این ستاره برزیلی که در حال حاضر برای استون ویلا بازی می‌کند، احتمالا قبل از پایان بازار نقل و انتقالات باشگاه خود را تغییر دهد. طبق ادعای فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار متخصص در بازار نقل و انتقالات، این بازیکن برای ترک انگلیس و رفتن به الدحیل قطر، هم‌گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، با این باشگاه به توافق شخصی رسیده است و حالا در قطر امیدوارند که این انتقال را با استون ویلا نیز قطعی کنند. هرچند هنوز توافقی صورت نگرفته اما آنها اطمینان دارند که این قرارداد قابل توافق است.

ارقامی که در این توافق وجود دارد هنوز مشخص نیست، اما این فروش کوتینیو به قطری‌ها می‌تواند باعث خوشحالی بارسا شود چرا که در زمان فروش کوتینیو به استون‌ویلا، سران بارسلونا بندی در قرارداد گنجانده‌اند که 50 درصد از فروش بعدی این بازیکن به بارسلونا تعلق بگیرد.

این اتفاق می‌تواند به ثبت نام ایناکی پنیا و اینیگو مارتینز در لیست بارسلونا در لالیگا کمک کند. این دو تنها بازیکنانی هستند که هنوز نمی‌توانند در لالیگا بازی کنند. تیم ژاوی همچنین می‌خواهد کانسلو را نیز به خدمت بگیرد و انتقال کوتینیو به قطر می‌تواند برای بارسا یک فرصت دوباره باشد.