به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اعزامی ایران به المپیک آسیایی کشور چین به مراحل پایانی و دشوار رقابت خود در هانگژو رسیده است؛ شاگردان رضا عنایتی با برد مقابل تایلند حالا به جمع 8 تیم برتر رسیده‌اند و برای صعود به نیمه نهایی فقط یک بازی دیگر پیش رو دارند.

تیم ایران فردا (یکشنبه) دیدار مرحله یک چهارم نهایی خود را مقابل هنگ‌کنگ برگزار می‌کند و بسیاری از اهالی فوتبال پیش‌بینی برد شاگردان عنایتی و رسیدن به جمع 4 تیم را می‌کنند.

در چنین شرایطی اما مسئولان فدراسیون فوتبال برای آنکه روحیه ملی‌پوشان ایران را بالاتر ببرند، پاداش بردهای دور گروهی را در هانگژو به آنها پرداخت کردند.

اولین پاداش فدراسیون فوتبال به اعضای تیم ایران در هانگژو روز گذشته بابت بردهای دور گروهی پرداخت شده و قرار است پاداش برد مقابل تایلند هم تا قبل از بازی فردا با هنگ‌کنگ پرداخت شود.

هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، در این خصوص گفته است: «با تلاش فدراسیون، در روزهای گذشته به بازیکنان تیم امید پاداش داده شده و طبق برنامه تا قبل از بازی بعدی هم پاداش بعدی داده خواهد شد. همچنین بر اساس تفاهم قبلی قرار است کمیته ملی المپیک پاداش بردهای آتی را پرداخت کند.»