به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم سری آ در ورزشگاه خانگی کالیاری به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 به پیروزی برسد. 

لوکاکو ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد گل‌های دوم و چهارم تیمش را در این دیدار وارد دروازه حریف کند تا نشان دهد که جنجال به وجود آمده بر سر انتقالش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بی‌دلیل نبوده و هنوز از توانایی بالایی برخوردار است. 

جدایی او از اینتر و مذاکراتش با یوونتوس در تابستانی که گذشت حواشی بسیاری را برای او به همراه داشت و انتقادها از این بازیکن را به شکل قابل توجهی افزایش داد اما او پس از شب درخشانی که پشت سر گذاشت مدعی شد که جواب همه را در زمین داده است. 

1918891

این ستاره بلژیکی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« من بازیکنی حرفه‌ای هستم. در تمام طول تابستان کار و تلاش کردم. افراد بسیاری درباره شرایط من صحبت کرده‌اند اما من حرفی نمی‌زنم. من توانایی‌هایم را در زمین نشان می‌دهم.»

بازی بعدی رم برابر مونزا در تاریخ 22 اکتبر و پس از وقفه دیدارهای ملی است و ژوزه مورینیو امیدوار است که این ستاره تیمش بتواند روند خوب خودش را همچنان حفظ کند.