به گزارش "ورزش سه"، دیروز مراسم توپ طلای سال 2023 برگزار شد که در آن لیونل مسی برای هشتمین بار موفق شد عنوان بهترین بازیکن جهان را به خاطر هدایت آرژانتین در قهرمانی جام جهانی 2022 کسب کند. در این مراسم، ارلینگ هالند به مقام دوم بهترین بازیکن مرد سال رسید و تیم منچسترسیتی هم بهترین تیم باشگاهی مردان جهان شد. در لیست بهترین‌ها هم، بازیکنان زیادی از تیم منچسترسیتی حضور داشتند.

استفان اورتگا، دروازه‌بان آلمانی و ذخیره تیم منچسترسیتی که از سال 2022 به این تیم پیوسته است و تاکنون 4 بار برای تیمش هم به میدان رفته است در مورد موفقیت‌های تیمش و هالند نظر جالبی داشت. او گفت: "این تیم عالی است و من به اینجا بودن افتخار می‌کنم. من می‌خوام دروازه‌بان اصلی و شماره یک این تیم باشم. اگر فکر می‌کردم امکان پذیر نیست یا من نمی‌توانم به آن برسم، اصلا به اینجا نمی‌آمدم. من اهداف خودم را دارم و به خوبی تمرین می‌کنم.

1947997

ما تیم خیلی خوبی داریم. لیاقت هر چیز که در مراسم توپ طلا کسب کردیم را داشتیم و می‌دانم که همه این موفقیت‌ها باز هم تکرار خواهند شد. هالند در تیم ما مهم است. او بهترین بازیکن ما نیست، از نظر تکنیکی می‌گویم. او یک مهاجم فوق العاده است. یعنی ممکن است شش مدافع در محوطه جریمه منتظرش باشند ولی او نهایتا کار خودش را می‌کند و گل می‌زند."