به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر به صورت مفصل به شایعه جدایی واکر از آنی کیلنر پرداخته بودند و مطالب بسیاری در این باره چاپ شده بود. 

این موضوع باعث ناراحتی این بازیکن شده و کار حتی به جایی رسیده است که او در گفتگو با روزنامه سان به صورت رسمی این موضوع را رد کرد و اظهار داشت:« ما جدا نشده‌ایم. من اینجا در خانه خانوادگی خودم هستم.»

گفته شده بود که این ستاره سیتی در چند هفته اخیر جلسات متعددی را با لارین گودمن، همسر سابقش، برگزار کرده تا درباره پسرشان و شرایط حضانت و وکلایی که در اختیار دارند با هم صحبت کنند و به توافق برسند. 

1920279

ظاهرا این موضوع چندان به مذاق همسر فعلی او که مادر سه فرزند دیگر واکر هم هست خوش نیامده و باعث دعوا و مشاجره بین آنها شده است و این موضوعی است که این بازیکن هم آن را تایید کرده است.

درگیری این دو نفر پیش از این هم علنی شده بود و همسر فعلی این ستاره انگلیسی در واکنش به تصاویری که از واکر در کنار دختری ناشناس منتشر شده بود پستی را در صفحه اینستاگرامش در کنایه به او به اشتراک گذاشت که واکنش زیادی را به دنبال داشت. 

او در این پست نوشته بود:« فکر می‌کنم باید این موضوع را به یاد داشته باشید که مهم نیست چقدر با دیگران خوش رفتار باشید، این باعث نمی‌شود که آنها با شما درست رفتار کنند.»