به گزارش "ورزش سه"، در شبی که مصدومیت سادیو مانه کمی بایرنی‌ها را نگران کرد، این تیم موفق شد با گل های جمال موسیالا، سرژ گنابری (سه گل)، لئون گورتسکا و ماتیس تل، مقابل وردربرمن به یک پیروزی پرگل برسد.

بایرنی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که موسیالا گل اول بازی را به ثمر رساندند. روی شوت سادیو مانه بود که توپ برگشتی به موسیالا رسید و او هم با یک ضربه پای چپ کار را تمام کرد.
بعد از این گل باز هم این بایرنی‌ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند اما این برمن بود که در دقیقه 10 به گل تساوی رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که پاس میشل وایزر به آنتونی یونگ رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد.
برتری بایرن ادامه پیدا کرد و این تیم خیلی زود این فرصت را پیدا کرد تا بار دیگر پیش بیفتد. خطای مدافع برمن روی سرژ گنابری را داور پنالتی تشخیص نداد اما بعد از کمک گرفتن از VAR تغییر عقیده داد و یک ضربه پنالتی به سود باواریایی ها اعلام کرد. اریک ماکسیم چوپو موتینگ پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او را ژیری پاولنکا با یک شیرجه خوب دفع کرد.
اما بایرنی ها برای زدن گل دوم خیلی منتظر نماندند و در دقیقه 22 بار دیگر پیش افتادند. باز هم روی یک توپ برگشتی بود که گنابری صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق پاولنکا را مغلوب کرد.

فشار حملات بایرن ادامه داشت و این تیم در دقیقه 26 به گل سوم رسید. این بار جاشوا کیمیش بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس خوب او را گورتسکا با یک ضربه حساب شده تبدیل به گل کرد.

این گل هم از فشار حملات بایرن کم نکرد و این تیم دو دقیقه بعد به گل چهارم رسید. روی حرکت خوب لروی سانه بود که پاولنکا برای بستن زاویه از دروازه خارج شد اما سانه با یک پاس خوب، گنابری را صاحب موقعیت کرد و او هم به راحتی گل دومش را در این دیدار به ثمر رساند.  
 

ادامه دارد...