به گزارش "ورزش سه"، ستاره انگلیسیِ دورتموند از جذاب ترین سوژه های نقل و انتقالاتی فعلی اروپا می باشد و تیم های زیادی در انگلستان خواهان او هستند.
تیم های چلسی، لیورپول و سیتی از پریمیرلیگ خواهان او هستند و باشگاه منچستر یونایتد نیز از زمانی که بلینگهام در بیرمنگام توپ می زد در پی جذب او بود.
علاوه بر مشتریان انگلیسی، اخیرا زمزمه هایی از علاقه رئال مادرید برای به خدمت گیری این ستاره نیز شنیده می شد اما مبلغ بالایی که در انتظار تیم مقصد بلینگهام می باشد، اندکی کار را برای مشتریان او سخت می کند.

پس از اینکه بلینگهام به کانون توجهات در فوتبالِ اروپا تبدیل شده، آقای گل تاریخ تیم ملی انگلستان و باشگاه منچستر یونایتد راجع به او اظهار نظر کرده و امیدوار است که بلینگهام به شیاطین سرخ بپیوندد.
رونی در این باره به Talksport گفته : 
" جود با استعداد ترین فوتبالیست جهان است و امیدوارم که سال بعد به منچستریونایتد بپیوندد. امیدوارم او به لیورپول یا سیتی نرود. من اطمینان دارم که آنها نیز برای به خدمت گیری او اقدام خواهند کرد.
بلینگهام در حال حاضر داغ ترین بازیکنِ نقل و انتقالات است و یونایتد نیز او را زیر نظر دارد. "

پس از درخشش بلینگهام در بیرمنگام، او گزینه های زیادی را برای انتقال به پریمیرلیگ پیش روی خود می دید اما در سال 2020 با تصمیمی شجاعانه راهی دورتموند شد تا با کسب تجربه و به عنوان یک ستاره و شاید در 22 سالگی به زادگاهش انگلستان بازگردد.
در حال حاضر  تمرکز او بر روی تیم ملی انگلستان است تا در اولین دیدارِ سه شیرها مقابل یوزهای ایرانی در تاریخ 30 آبان به میدان برود.