به گزارش "ورزش سه"، علی قلی‌زاده چهار شب پس از آنکه در مسابقه جام حذفی بلژیک مقابل سراینگ حضور ۱۰۵ دقیقه‌ای در ترکیب شارلروا داشت و به دو بازی نیمکت‌نشینی خود در ژوپیر لیگ نیز پایان داده بود، امشب هم در دیدار با میشلن جزو ۱۱ نفر اصلی قرار گرفته و از ابتدا به میدان می‌رود.

قلی‌زاده که یکی از دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی ایران است و پس از مسابقه امشب باید به اردوی شاگردان کارلوس کی‌روش در دوحه اضافه شود، پس از اینکه در دو دیدار اخیرشان در ژوپیر لیگ به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شده بود، امشب و در آستانه جام جهانی در ترکیب دیدار با میشلن دیده می‌شود.

امیرحسین حسین‌زاده، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا که پس از چهار حضور ثابت و متوالی در رقابت‌های ژوپیر لیگ، در دیدار اخیرشان در جام حذفی در فهرست دیده نمی‌شود، امشب هم مقابل میشلن در ترکیب حضور ندارد و نیمکت‌نشین شده است.

این بازیکن که در ۹ مسابقه این فصل ژوپیر لیگ بلژیک یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و عملکردی مشابه با قلی‌زاده ارائه کرده، امیدوار است دوباره فرصت درخشش در ترکیب شارلروا را به دست بیاورد.

تیم فوتبال شارلروا با ۶ پیروزی، یک مساوی و ۹ شکست در این فصل ۱۹ امتیازی و تیم دوازدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک است، از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در استاد دو پایس به مصاف میشلن می‌رود که در صورت برتری موقتا یک پله صعود می‌کند.