خبرورزشی- حالا در آستانه دربی برای خیلی ها به ویژه هواداران پرسپولیس این سئوال به وجود آمده است که بازی با یک مهاجم یا دو مهاجم؟

شاید این یکی از پرسش هایی باشد که ذهن خود یحیی گل محمدی را نیز مشغول کرده باشد. او که علاقه خاصی به استفاده از یک مهاجم در تیمش دارد به تازگی در بعضی از بازیها ( مثل نیمه دوم دیدار با صنعت نفت آبادان) تیمش را با دو مهاجم به میدان می فرستد.

هرچند یحیی گل محمدی معتقد است با توجه به ترافیک خط میانی پرسپولیس و داشتن چند هافبک تکنیکی و هجومی، بهتر است از یکی از آنها به عنوان مهاجم در ترکیب تیمش استفاده کند.

به عبارت بهتر یحیی گل محمدی  مثل بسیاری از مربیان حال حاضر فوتبال اولویتش را روی بازی دادن به یک فوروارد گذاشته است.

شنیده ها از تمرینات اخیر پرسپولیس نیز حکایت ازآن دارد که یحیی گل محمدی در دربی هم تیمش را با یک مهاجم به میدان می فرستد.

او تصمیم گرفته است با استفاده از ۵ هافبک خط میانی را دست خودش بگیرد و اجازه ندهد توپ به مهاجمان استقلال برسد. گرفتن ابتکار عمل در وسط زمین از نگاه سرمربی پرسپولیس بسیار حائز اهمیت است و بنابراین قصد ندارد جلوی تیم فرهاد مجیدی از دو مهاجم استفاده کند.

البته شنیده می شود یحیی گل محمدی برای انتخاب تک مهاجم تیمش نیز با چالشی جدید روبرو شده است؛ شیرزود تمیروف یا مهدی عبدی؟

اولی جنگنده و دونده تر است و دومی سابقه زدن ۲ گل به استقلال را در کارنامه دارد. البته در نهایت یکی از این دو می تواند برای پرسپولیس به زمین برود!