به گزارش "ورزش سه"، پریشیچ این فصل یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب اینتر بوده و عملکرد درخشانی را با پیراهن این تیم به نمایش گذاشته است. 
این بازیکن 33 ساله نقش مهمی در پیروزی تیم سیمونه اینزاگی در فینال کوپا ایتالیا برابر یوونتوس ایفا کرد و موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند تا جام قهرمانی را برای آنها به ارمغان بیاورد. 
او همچنین در بازی حساس این هفته نراتزوری برابر کالیاری که با پیروزی 1-3 این تیم به پایان رسید و آنها را همچنان در کورس قهرمانی حفظ کرد یک پاس گل ارسال کرد. 
باستونی معتقد است که عملکرد خوب پریشیچ تا حد زیادی به تغذیه این بازیکن مربوط  است اما در عین حال می‌گوید که نتوانسته هرگز از این رژیم غذایی پیروی کند. 

 


این مدافع اینتر در گفتگو با DAZN در این باره اظهار داشت:« او حتی در تمرینات هم همیشه قوی است. من یک بار در هنگام صرف شام از او پرسیدم چه چیزی می‌خورد چون می‌خواستم من هم همان را بخورم اما غذاهای داخل بشقاب او نان، بوقلمون و آووکادو بود. این ترکیب به حدی عجیب بود که من تصمیم گرفتن از خوردن آن خودداری کنم.»
باستونی با تمجید از عملکرد درخشان این بازیکن اضافه کرد:« پریشیچ یک بازیکن حرفه‌ای و بزرگ است و می‌توان او را الگو قرار داد. او 120 دقیقه در فینال کوپا ایتالیا بازی کرد و در بازی روز یکشنبه برابر کالیاری حتی از این بازی فینال چهارشنبه شب هم بهتر ظاهر شد.»