به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان این روزها در پیکان می‌درخشد و به گفته خودش به دلیل اعتماد رسول خطیبی با ذهن باز تری بازی می‌کند. یک گل و یک پاس گل ثمره تلاش های او در سه هفته اخیر بوده است.

این گفت و گو‌ را در زیر بخوانید: 
بولت سرشاخهدرباره بازی با صنعت نفت صحبت کن، بازی با نتیجه مساوی تمام شد. 
بازی بخاطر گرما و مرطوب بودن هوا بازی سختی بود و صنعت نفت هم همیشه در خانه تیم خوبی است مخصوصا با آمدن آقای ویسی که هم مربی خوبی است و هم بازیکنان خوبی دارد و من صنعت نفت را تیم خیلی خوبی دیدم ولی ماهم خیلی خوب بازی کردیم دو سه موقعیت داشتیم و بالاخره در دقیقه ۹۶ گل خوردن هم خیلی سخت و خیلی بد است  که شما در دقیقه ۹۰ به بعد گل بخوری و فشار فشار روانی بگذارد. در گرما هم کار خیلی سخت بود ولی خدا را شکر که یک امتیاز از این بازی گرفتیم.

بولت سرشاخهتک گل تیم پیکان توسط شما از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید راجع این گل بگو و اینکه  چقدر روی پنالتی کار کردی؟ 
صدر در صد در تمرینات برای پنالتی زدن هم تمرین می‌کنیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم گل بزنم. در هفته سوم اولین گلم را به ثمر رساندم که امیدوارم ادامه دار باشد و بتوانم گل و پاس گل های زیادی به ثمر برسانم و به تیم کمک کنم. سه هفته است که من توانسته ام یک گل بزنم و یک پاس گل بدهم که فکر می‌کنم این عملکرد راضی کننده است که امیدوارم ادامه دار باشد این روند را خودم هم دوست دارم و امیدوارم آمارم خیلی بهتر از اینها باشد که انشاالله با تلاش هم تیمی‌ها به این مهم برسم و من هم بتوانم به آنها کمک کنم.

بولت سرشاخهدرباره میزان دوندگی بالا و مجبور کردن صنعت نفت به دادن پاس های بلند بگو. 
در هوای آبادان همیشه دویدن سخت است ولی ما با انگیزه فراوان بازی می‌کردیم و پرس مناسب می‌کردیم که بتوانیم سیستم پاس دهی صنعت نفت را ببندیم و تا حدودی هم موفق بودیم که این باعث شد به ارسال های بلند رو بیاورند و ما دو بازی است که دقیقه ۸۰ به بعد گل می‌خوریم که اگر نمی خوردیم الان وضعیتمان عالی بود.

1914625

بولت سرشاخهانگار زیر نظر رسول خطیبی داری بهتر از قبل کار می کنی؟ 
من همیشه از آمار خودم راضی هستم و در هرتیمی که بودم طبق آمار همیشه یکی از بهترین‌ها در تیم خودم بودم و پارسال هم هشت گل و پاس گل به ثمر رساندم که تیم هایی که برای قهرمانی بازی می‌کنند هافبک هایشان همانقدر پاس گل داده‌اند و چیزی چه در تیم های آقای خطیبی فرق می‌کند شناخت دو طرفه است و مربیان اکثر به بعضی از بازیکنان اعتقاد دارند ولی آقای خطیبی اعتقاد ویژه ای به من دارند که هر زمانم که با آقای خطیبی کار کردم این اعتقاد بیشتر شده است و من هم میدانم چه از من می‌خواهد و او هم می‌داند من چطور بازی می‌کنم و  این کار دوطرفه است و من هروقت که در تیم های آقای خطیبی بودم عملکردم از جاهای دیگر بهتر بوده و اگر مربی دیگری هم به اندازه آقای خطیبی به من اعتماد کند مطمئنا همین اتفاق خواهد افتاد. اما هر مربی یک تاکتیک دارد که من معمولا در تیم های آقای خطیبی چون در حمله بیشتر کار می‌کنم عملکرد خیلی بهتری دارم.

بولت سرشاخهداوری چطور بود؟ 
من اصلا علاقه ندارم درباره داوری صحبت کنم و درباره صحنه ها هم کارشناسان داوری نظر بدهند بهتر است.

بولت سرشاخهنفتی ها اعتقاد داشتند قندی پور بازیکن شما وقت تلف کرده است. 
او یک بازیکن جوان هجده ساله است که سومین بازی لیگ برتری اش را پشت سر گذاشت و بالاخره در آن گرمای آبادان حداقل سه چهار مرتبه پاهایش گرفت و آخرین بار تعویضش کردند. به کادر فنی صنعت هم که اعتراض داشتند هم گفتم که قندی پاهایش می‌گیرد و هربار می‌خواهند تعویضش کنند می‌گوید می‌توانم بازی کنم و دوباره همین اتفاق رخ می‌دهد که در آخر هم مجبور به تعویض شد اما من ندیدم که هیچ یک از بازیکنان ما وقت تلف کنند.