به گزارش "ورزش سه"، حواشی بسیاری پیرامون تیم ملی آرژانتین و لیونل اسکالونی در چند ماه اخیر وجود داشته و اظهارات او درباره احتمال جدایی از این تیم شایعات بسیاری را به همراه داشته است. 

هرچند پیش از این گفته شده بود که این مربی قرار است در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2024 روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد، اما بسیاری از رسانه‌های آرژانتینی و منابع نزدیک به تیم ملی این کشور خبر داده بود که مسی در ایام کریسمس و سال نوی میلادی دیداری با او خواهد داشت. 

انتظار می‌رفت که کاپیتان و فوق ستاره تیم ملی آرژانتین درباره شرایط فعلی این تیم و همچنین وضعیت آنها در چند ماه پیش رو صحبت‌هایی را با هم انجام دهند اما حالا گفته شده است که این جلسه برگزار نخواهد شد. 

1963109

این در حالی است که چند رسانه آرژانتینی و اسپانیایی در چند ماه اخیر از تنش بین این دو نفر خبر داده و مدعی شده بودند که آنها با وجود قهرمانی در کوپا و جام جهانی 2022 قطر رابطه چندان خوبی در چند ماه اخیر با هم نداشته‌اند. 

این در حالی است که رسانه آرژانتینی TyC Sports خبر داده که لغو این جلسه به دلیل مشکلات شخصی این دو نفر نبوده، بلکه آنها تقریبا هر روز تماس تلفنی با هم دارند و به همین دلیل نیازی ندیدند که پیش از سفر مسی به آمریکا به صورت حضورش با هم دیدار کنند.

مسی به زودی به تعطیلاتش در آرژانتین پایان خواهد داد و راهی آمریکا می‌شود تا در اردوی پیش از شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا در کنار دیگر بازیکنان اینترمیامی حضور داشته باشد.