به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز ستاره سابق بارسا و فعلی اینترمیامی، مدتی در تیم گیلرموی برزیل توپ زد و بعد از آن با پیشنهاد دیوید بکام برای پیوستن به اینترمیامی برای یک فصل قبل از بازنشستگی‌اش، با باشگاه برزیلی با توافق دو جانبه فسخ کرد و به اینترمیامی پیوست. او پیش از این اعلام کرده بود به دلیل مصدومیت و درد بیش از اندازه در زانو، احتمالا این آخرین فصلی خواهد بود که به فوتبال حرفه‌ای خواهد پرداخت و بعد از آن می‌خواهد روی خانواده‌اش تمرکز کند.

این ستاره اروگوئه‌ای در تمرینات پیش فصل تیم جدیدش به سر می‌برد و با این تیم قرار است در 4 بازی تدارکاتی در عربستان شرکت کند که آخرین آنها مقابل النصر و کریستیانو رونالدو خواهد بود.

1978335

اما لویئس سوارز در مصاحبه‌ای با موندو دیپورتیوو اعتراف کرده است که رویای دیگری برای بازنشستگی‌اش داشته است: "مسی، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و من همگی رویای بازنشستگی در بارسا را داشتیم. هیچ وقت فکر نمی‌کردم جایی دیگر، به خصوص در آمریکا همبازی شویم."

از او پرسیده شد آیا برای دیدن بازی فینال سوپرجام اسپانیا به ورزشگاه اول خواهد رفت یا خیر. اوپاسخ داد: "البته که می‌رویم. ما عاشق فوتبال و عاشق بارسا هستیم و این بازی سوپرجام بسیار با کیفیت خواهد بود. شما خودتان می‌دانید که قرار است از چه تیمی حمایت کنیم."