به گزارش "ورزش سه"، مسی در طول دوران حضورش در فوتبال به تمامی افتخارات ممکن که یک بازیکن می‌تواند آنها را تجربه کند دست پیدا کرده است تا نامش را در تاریخ این رشته ورزشی جاودانه کند. 

یکی از قهرمانی‌ها و افتخاراتی که او موفق به کسب آن شده مربوط به قهرمانی با تیم ملی زیر 23 سال آرژانتین در المپیک است که در سال 2008 و به میزبان شهر پکن در چین رخ داد تا او خیلی زود به این رویا هم دست پیدا کرده باشد. 

اما به نظر می‌رسد که این یک قهرمانی برای او کافی نیست و این ستاره آرژانتینی حالا در رویای کسب دومین عنوان قهرمانی در رقابت‌های المپیک به همراه تیم ملی زیر 23 سال کشورش است. 

1973424

رادیو دی اسپورت که رسانه‌ای آرژانتینی است خبر داده که مسی و همچنین آنخل دی ماریا به فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرده‌اند که اگر تیم ملی آرژانتین بتواند سهمیه حضور در المپیک 2024 پاریس را به دست آورد، آنها مایل هستند در این رقابت‌ها به میدان بروند. 

حضور او در ترکیب تیم ملی آرژانتین اتفاق بسیار خوبی برای آنها به شمار می‎‌رود اما با توجه به برگزاری المپیک در اواسط فصل لیگ آمریکا، باید دید که آیا چنین اقدامی اساسا عملی خواهد بود یا خیر.