به گزارش "ورزش سه"، لوئیس روبیالس این روزها در بدترین شرایط ممکن است و دیروز به محض ورود به خاک اسپانیا و در فرودگاه مادرید دستگیر شد.

او به‌خاطر اتفاقات رخ داده بعد از فینال جام جهانی فوتبال زنان و قضیه جنی هرموسو سه سال با حکم یوفا از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده اما دادستانی اسپانیا اکنون به او اتهاماتی دیگر مثل پرداخت رشوه و پول‌شویی نیز زده است.

سکوت روبیالس در مصاحبه با شبکه لاسستا شکست و او مصاحبه مفصلی با این شبکه انجام داد.

2006597

در بخشی از این مصاحبه از روبیالس در مورد شایعه درخواست ملی پوشان برای برکناری خورخه ویلدا مطرح شد و او صریح پاسخ داد: «بله، صحت دارد. از من خواسته شد تا ویلدا را اخراج کنم چون از او خسته شده بودند و اعتقاد داشتند ایده‌های تاکتیکی‌اش را درک نمی‌کنند. سه کاپیتان تیم یعنی الکسیا پوتیاس (برنده دو توپ طلا و ستاره بارسا)، پاتری گیخارو و ایرنه پاردس، به من زنگ زدند و گفتند به نمایندگی از همه ملی پوشان حرف می‌زنند و خواستار برکناری ویلدا شدند. من طبعا مخالفت کردم و بعد همه دیدید که با همین مربی توانستیم قهرمان جهان شویم. ما به لطف ویلدا قهرمان جهان شدیم. ما باید شرایط بسیار سختی را می‌پذیرفتیم و بعد از کناره‌گیری برخی ملی پوشان، باید خودمان را دوباره ریکاوری می‌کردیم و بازیکنان دیگری را می‌آوردیم.»

1921513

شایعه خوابیدن ملی پوشان با درهای باز: «من برای مدت طولانی با آنها در اردو بودم و نمی‌دانم چه کسی این چیزها را می‌گوید. در اردوها باید بسیار دقیق باشید و قوانین یکسانی برای بازیکنان زن و مرد یکسان است. هیچ‌کس نمی‌تواند محل اردو را بدون اجازه ترک کند. من تاکنون چنین چیزی را ندیده‌ام.»