به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که هفته پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشته، اکنون با بازگشت یحیی گل‌محمدی آماده است تا برای دستیابی به اولین جام فصل به مصاف فولاد خوزستان در سوپرکاپ برود.

 

سعید آقایی مدافع چپ پرسپولیس با اشاره به آمادگی تیمش می‌گوید: احساس هواداران را درک می‌کنم. آنها روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و اکنون این وظیفه ماست تا به بهترین شکل به دنبال خوشحال کردن آنها باشیم. یک دیدار سخت پیش رو داریم. فولاد تیم قابل احترامی است و هم از کادرفنی و هم بازیکنان خوبی بهره می‌برد. بازی غیرقابل پیش بینی خواهد بود اما مهمترین عامل انگیزه ماست و به دنبال این هستیم تا به بهترین شکل در این بازی ظاهر شویم و اولین جام را به هواداران تقدیم کنیم.

 

وی درباره اعتصاب و ماجرای دوری چند روزه یحیی گل‌محمدی می‌گوید: آقای گل‌محمدی الان پیش ما هستند. به گذشته فکر نمی‌کنیم و ایشان هم با بالاترین توان فنی و انگیزشی به دنبال این است تا در این دیدار به بهترین نتیجه برسیم. مشکلاتی وجود دارد و انتظار همه ما برطرف شدن آنهاست. پرسپولیس قهرمان چند دوره فوتبال ایران است و طبیعی است که انتظار داشته باشیم مشکلاتی به این شکل نداشته باشد.

 

وی ادامه داد: نگاه کنید الان تمام تیم‌ها به دنبال تقویت خود هستند اما ما هنوز نگران شکایت‌های گذشته و پنجره بسته هستیم. این بخشی از توان و تمرکز تیم را قطعا از بین می‌برد. با این حال وقتی آماده مسابقه می‌شویم همه چیز را فراموش می‌کنیم. 

 

مدافع چپ پرسپولیس با اشاره به بازی با فولاد گفت: در لیگ با آنها بازی کردیم اما مسلما قصه سوپرکاپ متفاوت است. این دیدار سه امتیاز ندارد و همه چیز در پایان آن مشخص خواهد شد و امیدوارم تیمی که در سکوی قهرمانی جشن خود را برگزار می‌کند پرسپولیس باشد. باید خودمان را به بهترین شکل آماده این بازی و برتری  بکنیم. همانطور که گفتم البته به هیچ وجه بازی راحتی نخواهد بود. این قول را به هواداران می‌دهیم که تمام مشکلات را فراموش کنیم و به دنبال این باشیم لینام فصل را به هواداران هدیه دهیم.