به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج غیرمنتظره توماس توخل بود که باشگاه چلسی با گراهام پاتر سرمربی انگلیسی و باتجربه برایتون به توافق رسید و او را استخدام کرد. حالا گراهام پاتر با ارسال نامه ای بابت این سه فصل موفق از هواداران برایتون تشکر کرده و از آنها خواست او را بابت انتقال به چلسی درک کنند.

گراهام پاتر نوشت: "این سه سال فوق‌العاده در باشگاهی بودم که زندگی من را تغییر داد و من می‌خواهم در این لحظه‌ از شما که این دوران از مقطع حرفه‌ای من را به روزهای خاصی تبدیل کرده‌اید، خداحافظی کنم.  من با یک باشگاه بزرگ وداع کردم و برایتون همیشه برای من و خانواده‌ام اهمیت زیادی دارد. می‌دانم برای برخی پذیرش تغییری ناگهانی در فوتبال، سخت است.

شاید نتوانم همه شما را متقاعد کنم که بابت این جدایی من را ببخشید، اما حداقل دوست دارم از فرصت استفاده و از شما تشکر کنم. امیدوارم درک کنید که در این مرحله از حرفه ام، احساس کردم باید فرصت جدیدی را به دست بیاورم. من می خواهم از تونی بلوم، پل باربر و همه مدیران به خاطر این فرصتی که سه سال پیش به من دادند و در ادامه این حمایت بی دریغ، تشکر کنم. هواداران آلبیون می دانند که با تونی، پل و دیوید، باشگاه در دستان امنی قرار دارد. همین حالا به جانشین خودم، هر کسی که باشد، تبریک می گویم. برایتون در سطح بالایی بازی می کند و شرایط بهتر هم خواهد شد. از همه در برایتون سپاسگزارم. خدمت به باشگاه در سه سال گذشته باعث خوشحالی و افتخار بوده است. برای شما آرزوی موفقیت دارم."