به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در تورین، یوونتوس میزبان اینتر در دربی ایتالیاست. تا ماه گذشته اینتر شانس اول فتح اسکودتو محسوب می شد ولی نراتزوری آنقدر امتیاز از دست دادند که حالا با یک بازی کمتر، شش امتیاز پایین از میلان صدرنشین دارند و در رده سوم قرار گرفته اند. اینتر یک امتیاز بالاتر از یوونتوس دارد و در صورت شکست، به رتبه چهارم سقوط خواهد کرد.

 

 تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی اگر قهرمانی می خواهد، باید در دربی ایتالیا برنده شود و این به خوبی ارزش و اهمیت بازی فردا شب را نشان می دهد. بی شک پیروزی یوونتوس نیز این تیم را امیدوارتر در کورس قهرمانی نگاه خواهد داشت.
 

سیمونه اینزاگی در نشست خبری این بازی گفت:« دربی ایتالیا بازی متفاوتی است و برای هوادارن اهمیت بالایی دارد. برای پیروزی باید بهترین بازی را انجام دهیم و اگر بتوانیم نتیجه بگیریم، اعتماد تیم نیز برای ادامه فصل افزایش خواهد یافت. البته ما در مجموع 9 بازی دیگر پیش رو داریم و در نیمه نهایی کوپا ایتالیا هم باید بازی برگشت را برگزار کنیم. هر بازی مثل یک فینال است. یووه به خوبی با خرید ولاهوویچ و زاکاریا در زمستان خودش را تقویت کرد و با ولاهوویچ و موراتا در حمله، خطرناک تر از قبل هستند.»

اینزاگی ادامه داد:« پیروزی در بازی فردا مهمترین مساله است. درست است که در 7 بازی اخیر فقط 7 امتیاز کسب کرده ایم ولی تیم در موقعیت سازی مشکلی نداشته است. علی رغم افتی که داشته ایم ولی می خواهیم در 9 فینال پیش رو برنده شویم. بازی با یوونتوس اولین فینال ماست.»

 

افت اینتر:« هر تیمی در مقطعی ممکن است دچار افت شود. پس از شکست از میلان و لیورپول، شرایط روحی تیم نامطلوب شد. از ابتدای فصل هدف این بود که در این مقطع ما توانسته باشیم فاتح سوپرکاپ شویم و در سری آ و لیگ قهرمانان نیز شانس قهرمانی داشته باشیم. انتقادات را قبول می کنم ولی به اولین هدف رسیدیم و همچنان نیز شانس فتح اسکودتو را داریم.»

آینده:« باید دید چه نتایجی در پایان فصل کسب خواهیم کرد. از پذیرفتن هدایت اینتر خوشحالم. تیم قهرمان را تحویل گرفتم در حالی که می دانستم که قرار است دو بازیکن موثر تیم را از دست بدهیم ولی تا الان خوب کار کرده ایم. در اینتر توقعات بالاست و من این را می دانستم. آینده یک مربی به نتایج تیمش بستگی دارد.»