به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سان، دنیل لوی اعتراف کرد که برای انتخاب یک سرمربی بزرگ به منظور پایان دادن به انتظار طولانی مدت تاتنهام برای یک جام -که نه مورینیو و نه کونته موفق به گرفتن آن نشدند- فشار را احساس می‌کرد.

در حالیکه تاتنهام، تا این مقطع از فصل تحت هدایت آنگه پوستوکوگلو که به مراتب دارای نام و جایگاه پایین‌تری نسبت به مورینیو و کونته است، تیم بهتر و منجسم‌تری بنظر می‌رسد.

1928261

لوی همچنین درباره فشارها برای انتخاب یک سرمربی بزرگ گفت: «ناامیدی ناشی از قهرمان نشدن و فشار از سوی برخی بازیکنان و بخش بزرگی از هواداران، که ما باید برنده شویم، باید پول خرج کنیم، باید یک مربی بزرگ داشته باشیم، مرا تحت تاثیر قرار داد.

من دوره‌ای را گذرانده بودم که تقریبا به قهرمانی نزدیک شده بودیم. با پوچتینو روزهای خوبی داشتیم. کاملا به آنجا نرسیدیم اما لحظات خوبی داشتیم و استراتژی را تغییر دادیم. استراتژی جدید این بود که بیایید یک مربی جام‌آور بیاوریم. ما دو بار این کار را انجام دادیم (مورینیو و کونته) اما انتخاب‌های اشتباهی بودند و باید از اشتباهات درس گرفت. آنها مربیان بزرگی هستند، اما شاید برای این باشگاه مناسب نباشند. برای چیزی که می‌خواهیم باید به شیوه‌ای خاص بازی کنیم و اگر این به این معنی است که باید کمی بیشتر طول بکشد تا برنده شویم، منتظر می‌مانیم، شاید این برای ما تصمیم درستی باشد. به این دلیل است که جذب آنگه از نظر من انتخاب درستی بود."

1928262

لوی سه‌شنبه شب در یک پنل پنج نفره با ۲۵۰ طرفدار باشگاه صحبت می‌کرد که پوستوکوگلو و کاپیتان سون هیونگ مین هم در آن حضور داشتند.

او در ادامه تاثیر پوستوکوگلو در سبک بازی تاتنهام را تحسین و آوردن فوتبال هجومی به تاتنهام را ستایش کرد. او این اتفاق را به «بازگشت تاتنهام» تشبیه کرد.

یکی از عوامل کلیدی در سبک بازی جذاب تاتنهام، جیمز مدیسون است که در این تابستان با حدود ۵۵ میلیون یورو جذب شد و بعنوان یکی از بهترین خریدهای این تابستان به شمار می‌رود.